یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

کولر 500.000 !!

 

چند وقت پیش یک دوستی را بهمراه خودم برده بودم علم کوه ! بنده خدا هوسی کرده بود و هوسش زود مستجاب شده بود ... چیزی بنام یخچال طبیعی برایش ملموس نبود !! البته برایش توضیح دادم که کاش قدم به قدم می آمد و به این تماشا می رسید ولی گاهی یک رسیدن شگفت آور هم کم معجزه ای در زندگی نیست !!

   ادامه مطلب ...

بزرگ نیسان داران !!

 

خدا نصیب هیچ مومنی نکند (!) یک همسایه داریم که مستاجرش یک فقره نیسان آبی دارد ... ( ادامه بدهم یا تا همین جا کفایت می کند !؟ )

  ادامه مطلب ...

بازارگردی !!

چند وقت بود نرفته بودم بازار و امروز در برنامه ام بود که بروم و چند نفر را ببینم !! قیمت روز دلار را نشنیدم ولی حرف روز بازار در مورد افزایش حقوق بازنشسته ها بود و تقریبا همه ناراضی بودند !! دلیل هم مشخص هست ، یک عده شیاد ابتدا می آیند و درصدهای بالا را در فضای مجازی بیان می کنند و مردم هم با آن حرفها ، دلشان را کوک می کنند و بعد یک چیز دیگر را در سازمان رو می کنند و مردم گرم و سرد می شوند و دپرس می شوند !!

   ادامه مطلب ...

مهدوی دامغانی !!

یکی دور وز پیش بود انگار که در فضای مجازی خبر مرگ یکی دیگر از چهره های سرشناس قدیمی نشر شد ، من با این اسم از خیلی وقت ها پیش آشنا بودم و البته آشنایی اولیه ام برمی گشت به نام دختر ایشان که بعنوان مترجم مجموعه " کمدی الهی " شناخته بودم ؛ فریده مهدوی دامغانی !!

  

ادامه مطلب ...