یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

جمعه نوشت !! (1)

 

صبح که برای خرید نان عزم بیرون رفتن از خانه کردم ، دیدم برف کمی روی زمین نشسته است و خدا را شکر که زمستان غیرت کرد و یک روز آمد توی بساط پائیز تا هم پائیزمان بی برف نباشد و هم شب یلدایمان بی رمق نماند !!

   ادامه مطلب ...

افاضات آخر هفته ای ...

 

دیروز صبح یکی دو ساعتی رفته بودم شهر تا ببینم اوضاع از چه قراری است !! سری به مغازه ی دوستی زدم که نوبت قبل یک فوتبالی تیفوسی از نوع طرفدار تراکتورسازی ، ساکن شهرستان هوراند (!)  آنجا بود !! و من وقتی اشاره کردم که اتفاقا من پرسپولیسی هستم و در تبریز هم طرفدار ماشین سازی از شدت خشم (!!) از مغازه خارج شده بود ...

 

ادامه مطلب ...

حکم : اتفاق !!

 

اینجا ایران است !! بیشه شیران ... ولی این روزها شیر بودنِ ما هم اتفاقی است !! یعنی بندرت اتفاق می افتد که نقش شیر را بازی بکنیم و غالبا در آرزوی نقش های دیگر هستیم (!؟) از گرگی که بدمان می آید و از روباهی که دوست اش نداریم و ... آنقدر نقش می رویم که زوار پوست شان در رفته است !!!

  

ادامه مطلب ...

بولد کردن !!

 

بعضی ها در جامعه هستند که با بولد کردن ، همان پررنگ کردن (!) مسایل مشکل دارند و زود فکر می کنند که حتما هزار و یک دسیسه و خیانت در پشت هر بولد کردن مخفی شده است (!)؟ این ها همان کسانی هستند که از وضعیت موجود بیشترین سود را می برند و بقول شاعر که فرموده بود :

ادامه مطلب ...