یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

فاصله از کجا تا کجا !؟

 

امروز خبری در راس اخبار طرفداران دنیای مجازی شده بود !! اینکه مربی تیم ملی اسکی کشور ؛ خانم زرگر (!)  بدلیل عدم رضایت همسرش ، نتوانسته بود از کشور خارج بشود و برای همین عده ای از دوستان من هم شروع کرده بودند به نظریه پردازی در حوالی آن !!

  

ادامه مطلب ...

۲۲ بهمن


و برای هر چیز شاخصی ست ... و شاخص انقلاب ۵۷ که در ایران رخ داد ، شعار و اعتقاد «مرگ بر آمریکا » می باشد !! موضوع نسبت هر چیز با شاخص اش (!) با داستان مخالف و موافق و حتی قوی و ضعیف بودن و حتی خوب و بد بودنش فرق دارد ...

 

ادامه مطلب ...

طرفداری ناخواسته !!

 

گاهی اتفاق می افتد که ما با اینکه از یکی خوشمان نمی آید ولی نسبت ناروایی که به او زده می شود را برنمی تابیم و بنوعی از او طرفداری می کنیم !! این مسئله ربطی به ذات بد آن شخص ندارد و چالش انصاف در خود و حق به حق دار دادن در موضوع است !!

 

ادامه مطلب ...

روزگارمان خوب است ...

 

این روزها سرم شلوغ است ... یکی دو سفارش دارم که با هم دوبله سوبله پارک کرده اند و کمی کارم را سخت کرده و استراحتم را کساد کرده اند ...  این هم برهه ایست و تمام می شود ... از بهمن ماه امسال چیزی درک نکردیم !! نمی دانم آنها که سرشان خلوت بود دستشان پر است یا نه !؟!

   ادامه مطلب ...

یک عکس سرپایی !!

 

در مسیر بازگشت به خانه ، یک قسمتی از مسیر از اتوبوس ویژه ( BRT ) پیاده شدم تا بقیه ی راه را با اتوبوس خودمان بروم که متوجه شدم 100 متر جلوتر اتوبوس خودمان دارد می رود و ناچارا یک فرجه ی نیم ساعته داشتم برای وقت تلف کردن !!

   ادامه مطلب ...