یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

روزنویس آخر دی ...

 

من چه سبزم امروز ...

 

هوس کردیم بعد از ظهر یک لیوان چای سبز بنوشیم !! نوبت قبل که خورده بود احساس می کردم 10 کیلو لاغرتر شده ام ولی ترازو که چای سبز نخورده بود ، همانی را نشان می داد که باید نشان می داد !!

  

ادامه مطلب ...

هر کسی کو دور ماند از اصل خویش ...

 

گروه ماشین سازی تبریز ، حوالی سال 46 کلنگ افتتاح خورد ...

این کارخانه بنوعی خودنمایی و روزآزمایی چکسلواکیایی ها در مقابل آلمانی ها بود ، درهای کشور باز شده بود و هر کس بدنبال جای پایی برای خود بود ، احداث بزرگترین کارخانه تولید ماشین های ابزار خاور میانه ، بعد از کش و قوس های فراوان ، دعواهای قومیتی ، وساطت ملکه و منت کشی ها و ... ... ... قرعه اش بنام تبریز افتاد ...

  

ادامه مطلب ...

عصر پاریــــنِتی !!

 

این پیام نشان می دهدچه بلایی سر تلگرام آمده است ؛ فیلتر کردن ، بدنامی صیاثی می آورد !!

 

ما 4.45 پیام می دهیم و شما 19.36 جواب می دهید و ما تازه 21.26 آن را می گیریم ؛ آیا این معنی عصر ارتباطات است !؟!؟

 

دنیای بعد از تحریم ها ...

 

گاهی اوقات پیش می آید که دوستی یا آشنایی به بهانه اتفاقی ؛ البته در اینجا بیشتر مسایل مالی مدنظر است (!) ، یک برداشت متفاوت کرده و تفسیر نابجا می کند و آن وقت فردی که انتظار دیگری داشت ، می گوید " خدا آدم را از اعتبار نیاندازد " ...

  

ادامه مطلب ...

عصر جمعه ...

 

از صبح تا عصر خانه نشسته بودم ، بهانه ای پیدا نمی کردم برای بیرون رفتن ، کله ی سحر یک هوسی کردم بروم کوه و بعد برگردم برای صبحانه نان تازه بگیرم و از این حرف ها ، ولی تا طرح برود طبقه فوقانی و مهر تصویب بخورد ، خوابیدم تا ساعت 9 !!

  

ادامه مطلب ...