یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

دعوت !!

 

دیروز یکی از دوستان بهم زنگ زد و ضمن احوالپرسی خواست سر راه سری به او بزنم !! من هم اتفاقا نزدیک بودم و بلافاصله دعایش را مستجاب کردم !! توی مغازه نشسته بودند و طبق معمول حرف از دیگران می زدند !! توجه کرده اید که ما همه ، متخصص در مسایل دیگران هستیم !!

 

ادامه مطلب ...

اصطلاحات روزمره !

 

زندگی امروز با زندگی چند دهه پیش ، تقریبا از هر لحاظ فرق کرده است !! و بیشترین صدمه را ادبیات کتبی و محاوره ای دیده است !! چند روز پیش با یکی در مورد موسیقی حرف می زدم ؛ کسی که ادعایی در زمینه شناخت موسیقی دارد (!) ولی موسیقی سنتی را نمی پسندد و می گوید موسیقی سنتی روی شعرهای قدیمی ساخته شده اند و امروز دیگر کاربردی ندارند !!

  ادامه مطلب ...

ددر دور خودمانی !؟

 

جمعه رفته بودیم یک دوری بزنیم و هوایی تازه کنیم ... یک کم شعاع ددر را زیاد برداشتیم و تقریبا شد باندازه ی قطر استان !! ... البته بعد از سالهای طولانی دوباره سری به جاده منتهی به روستای آستمال در شهرستان ورزقان زدیم !! آخرین باری که آن مسیر را رفته بودم (!) جهاد داشت راه روستایی خیلی خراب آنجا را ترمیم می کرد و راهی می زد که بشود گفت جاده !!!

   ادامه مطلب ...

بازی های روزگار !!

 

در اخبار فضای مجازی خبری پخش شد در مورد قبض برق یکی از سلبریتی های مردمی ( هرقدر سلبریتی بیسوادتر باشد ، متاسفانه مردمی تر می شود !!) فوتبال (!!)  و بعد از آن یک سری کارگروه های بیکار و البته کارشناس (!) شروع کردند به حلاجی مسئله و سردرآوردن از ته و توی داستان !!

  

ادامه مطلب ...