یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

یلدائیه !!!

 

و پائیز هم رفت که برود !!! امروز آنقدر شعر عاشقانه و پائیزانه در اینترنت ریخته بود که آدمی را بفکر فرو می بُرد که  میان اینهمه عاشق (!) این چنین جامعه افسرده ای (!)  چگونه می تواند شکل بگیرد !! مطمئنا 99% تقصیر دولت است !!! 

 

ادامه مطلب ...

جمعه را باید ساخت !!

 

برای جمعه کارهای زیادی داشتم ولی به بانو گفتم اگر برای جمعه پیشنهادی دارند بدهند وگرنه جمعه را از نوع تفریح کاری خواهم ساخت !! پیشنهادی نرسید و خودم پیشنهاد دادم برویم طرف آستارا و شاید هم مسیر اسالم به خلخال و ...

   ادامه مطلب ...

تقسیم پول مفت !!

نهچند روز پیش داشتم به ورود یک مبلغ کمی هنگفت به زندگی ام فکر می کردم و یک مصاحبه گونه ای هم با یک خبرنگار سمج داشتم !!! مبلغ یکصد میلیارد تومان بود !!
 
ادامه مطلب ...

نورائیات

این برنامه : « red, stop _ green,, go »

   ادامه مطلب ...

داور خود باشیم !!

 

در داستان ها آمده است که روزی حضرت یوسف که کودکی بیش نبود جلوی آینه نشسته بود و ناگهان آن زیبائی اعجازگونه اش را به او نشان دادند !! شیفته ی خود شد و با خود فکر کرد  با این زیبایی اگر من بَرده بودم !؟ چقدر قیمت داشتم !! ؟؟ چند ماه نگذشت که برادرانش او را به چاه افکندند و قافله ای که رد می شد او را به بردگی خرید (!) آنهم به پائین ترین قیمت روز !!!!!

  ادامه مطلب ...