یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

تقسیم پول مفت !!

نهچند روز پیش داشتم به ورود یک مبلغ کمی هنگفت به زندگی ام فکر می کردم و یک مصاحبه گونه ای هم با یک خبرنگار سمج داشتم !!! مبلغ یکصد میلیارد تومان بود !!
 
 
خلاصه اینکه خبرنگار گفت :« ۱۰ ثانیه فرصت دارید تا بگویید سومین کاری که با این پول می کنید چیست !؟» و من بلافاصله گفتم :« بیست و شش میلیارد و ششصد و شصت و شش میلیون و ششصد و شصت و شش هزار و ششصد و شصت و شش تومان واریز می کنم به حساب بانو !!!! » و ادامه داد و بعد !؟ گفتم :« زندگیم را ادامه می دهم !!»
 
دیشب به بانو گفتم :« اگر صد میلیارد تومان به حسابت بریزند ، چکار می کنی !؟» گفت :« خیلی نقشه دارم برایش !!» گفتم :« به من چند میدهی از آن پول؟» گفت :« پنج شش میلیارد ... !!» گفتم :« چرا این مبلغ ؟!» گفت :« تو که نیاز نداری !؟ » و من قانع شدم ... همان را هم لازم نداشتم !!
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد