یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

دو راهی های انتخاب !!

 

همیشه برای آدمها در طول زندگی دوراهی هایی در سر راه پیش می آید که می تواند با عقل و منطق آن لحظه اش (!) یکی را انتخاب بکند ... این انتخاب می تواند نتایج مثبت یا منفی کوتاه مدت داشته باشد و هم اینکه نتایج مثبت و منفی در طولانی مدت !! همیشه چیزی که در کوتاه مدت از آن رضایت داریم متضمن رضایت در طولانی مدت نخواهد بود !!!

 

ادامه مطلب ...

زندگی در جریان ...

 

چند روزی هست که به دعوت دوستی رفته ام در یکی از انتشاراتی های قدیمی و در مجموع معروف (!؟ ) ، در مجموع معروف یعنی اینکه آدم هم در بدی معروف باشد و هم در خوبی (!) و این یعنی رمز موفقیت در کشور ما !! برخی ها هستند که یک طرف چهره اجتماعی شان که طرف ارباب رجوع باشد، خوب هست و طرف دیگر که با بازار کار باشد، بد هست !! در این حالت آدم در نهایت معروفیت ( دو سرِ معروفیت ) قرار دارد و در این شرایط قرار گرفتن کار هر کسی نیست و باید از نظر شخصیتی بتوانی  صفر بودن (!) را با جان و دل لمس بکنی !!

  

ادامه مطلب ...

رابطه بین نسلی !!

 

دیعصر من والیبال داشتم و بازی تقریبا خیلی سختی داشتیم از همان گیم اول کارمان به 30 - 32 کشیده بود و ماراتن وار ادامه می دادیم ...از طرفی هم بخاری های تابشی بالای سرمان روشن بود و حرارت آنها مرا خیلی اذیت می کرد و هواکش ها هم باز نبود و باعث می شد در تقسیم اکسیژن بین خودمان و بخار ی های سقفی به مشکل بخوریم !!

  

ادامه مطلب ...

راز کرگدن ها !!

 

کرگدن ها حیوانات عجیبی هستند  البته قبلاها خیلی بودند ولی حالا خیلی کم هستند !! شاید یکی از دلایلی که برای انقراض حیوانی می توان برجسته تر کرد ، عدم انطباق با تغییرات پیرامون یا همان سخت سازگاری شان بوده باشد !! کرگدن ها بعد از فیل ها بزرگترین خشک زی ها هستند که طول شان تا 4 متر می رسد و آدم را یاد زره پوش های جنگی می اندازد ...

   ادامه مطلب ...

فراموشی ...

 

این روزها سالگرد پدرم می باشد ... ده سال پیش در چنین روزهایی پدر فوت شد !! روز عرفه بود و حالا عرفه گردش کنان آمده تا اواسط تابستان ولی 15 آبان همانجایی هست که بود !!

  ادامه مطلب ...