یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

یک گام تا پایان !!

 

امروز از ساعت ۱۸/۳۰ آخرین بازی جام جهانی شروع می شود و کمی بعد تکلیف جهان با این همایش بزرگ ورزشی و اجتماعی و فرهنگی مشخص می شود ...

 

ادامه مطلب ...

فرانسه و مراکش !!

 

دیشب یک بازی خوب و برازنده برای نیمه نهایی بین مراکش و فرانسه را تماشا کردم ... مراکش را به جرات می توان تیم دوم فرانسه نامید چون اکثر بازیکنانش در تیم های رده اولی فرانسه بازی می کنند و برای همین زیبا بازی کردنشان متاثر از حضورشان در فرانسه بود !

 

ادامه مطلب ...

ترس از افزایش وزن ...

 


دیشب خانه مادرم بودم و بازی آرژانتین و کرواسی را تماما تماشا کردم ... خیلی هم چسبید ... مخصوصا وقتی توپ به مسی می رسید ؟! هر حرکتش خلق یک اثر هنری بود ...

ادامه مطلب ...

جابجایی ساده ولی سخت !!

 

در حال نقل و انتقال خانمان بودیم به ساختمان جدید ... بعد از اسباب کشی نوبت اسباب بازی رسیده است و سخت مشغولیم !! چیدمان جدید بعد از جابجایی تکلیف خیلی چیزها را معلوم و نامعلوم می کند !!

   ادامه مطلب ...

جام جهانی در آخر هفته !!

 

دیشب سرما خورده بودم و منگ می زدم ... از طریق موبایل چک کردم ببینم اوضاع از چه قرار است !؟ از زمان قدیم ، جام جهانی برای ما بعد از حذف ایران شروع می شد !! کسی که می داند چیست ولی دلش را به بلوف های چند گزارشگر و مجری خوش می کند (!؟) باید هم حرص و جوش بخورد !!!

  

ادامه مطلب ...