یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

از ماست که بر ماست ...

 

دیروز ماست خوردم از نوع اورجینالش ، و کمی حالم خوب نبود ؛ آن هم ازنوع اورجینالش !!! ولی بقول سهراب که می گفت : ریه های لذت ، پر اکسیژن مرگ است ... برخی لذت ها ارزش کمی دل درد کشیدن دارد ! فقط نمی شود با هر کسی دردِ دل کرد !!

   ادامه مطلب ...

این روزها ...

 

یکی از برنامه های ماه رمضان برای آدم های بی برنامه ، کلافگی شدید است !! مخصوصا در برخی ساعات و منجمله در ساعت عصرگاهی !! و یکی از مواردی که کلافگی را تشدید می کند ، بدخوابی است !!

  

ادامه مطلب ...

عصرانه گردی ها !

 

حال هوا که خوب باشد ، حال ما هم خوب می شود !! خسته شدیم از بس در خانه نشستیم و ابرهای آسمان را نگاه کردیم !! مخصوصا که اغلب این ابرها ، نازا بودند و بجای باران ، کمک حال باد بودند !!

   ادامه مطلب ...

ممنوع یا ممنون !!

 

دیشب کمی پای تی وی بودم و اتفاقا به بازی تراکتور با پاختاکور رسیدم !! درست همان لحظه تراکتور یک گل خیلی زیبا خورد و نتیجه شد 2 - 2 !! از قرار معلوم تراکتور بازی دو - بر صفر پیش را رسانده بود به مساوی 2-2 !! و چند دقیقه بعد یک گل دیگر هم دریافت کرد و یک گل عقب افتاد !!

   ادامه مطلب ...

اتفاقات رمضانی !

 

دیروز بعداز ظهر زنگ زدند و قرار شد برای افطار برویم خانه برادربزرگم که سهام افطار اول ماه را از مادر خریده بود (!!) و بنوعی اولین افطار بعد از فوت برادرم محسوب می شد ...

  ادامه مطلب ...