یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

پائیزانه


امسال پائیزمان سر وقت بود ...

 

نه ... نمی شود !!

یک سفارش گرفته بودم و از همان ابتدا یک گره کور در آن بود !! بالاخره از یک طرف جور درنمی آمد ... اشکال اصلی هم از طرف سفارش دهنده بود ... و بیش از حد عجله داشت و همین عجله کردن باعث می شد تا در هر ایستگاه توقفی داشته باشد ...

  ادامه مطلب ...

درد !

 دو روز گذشته را با درد معده گذراندم ... البته آلارم هایش را از چند روز قبلتر می توانستم حس بکنم و در نهایت پریروز کمی شدیدتر و دیروز را در نهایت شدت گذراندم ... بقول شاعر : چِل سال بیش رفت که من درد می کشم !!

  ادامه مطلب ...

King - Queen

 روزگار غریبی ست ...

   ادامه مطلب ...

سکته خفیف !!

 

امروز رفته بودم مرکز شهر برای یکسری کارهایی که نفعی برای من نداشت و همه اش از ناحیه خدمت به دیگران به من رسیده بودند !! و البته توی مسیر کمی هم با خودم حرف می زدم ...

  ادامه مطلب ...