یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

King - Queen

 روزگار غریبی ست ...

   

برنامه ختم تا ختم ملکه برای خودش پروسه ای شده است و فیلم های منتشره از صف کیلومتری هواداران برای دست زدن به تابوت ملکه و خداحافظی با او !! و همچنین افزایش صادرات گل ترکیه به انگلیس !! بیرون آمدن لیست مهمان هایی که دعوت خواهند شد و احیانا کسانی که نمی روند و دعوت هم نمی شوند !! و فیلم حمل تابوت نمادین ملکه روی دوش برده های عاشقش !! ( که آدم را یاد حکاکی های نقش رستم می اندازد! )  و همه و همه نشان می دهد که در دنیای انسانی با مفهوم مرگ مثل همیشه و مثل هر کجا مشکل دارد ... آنهایی که مراسمات فرهنگی دیگران را به انگشت اتهام نشان می دادند حالا خیمه شب بازی راه انداخته اند و برای عزرائیل فرش قرمز پهن کرده اند !!


 

چند رو زپیش نوراخانیم این وسیله را دستش گرفته بود و توی پذیرائی اینطرف و آن طرف می رفت و می گفت : " من کویین هستم !! " شاید برخی ندانند ولی این یک وسیله برای تخلیه محتویات و مغز بادمجان می باشد و کسانی که در کار تهیه دلمه بادمجان ، قرون متمادی برای تهیه مشقت می کشیدند !! حالامی توانند به کمک تکنولوژی و این اختراع صد تا بادمجان را در یک ساعت خالی کنند و با چیزی که دوست دارند پر بکنند !!

 

و من نشسته بودم و فکر می کردم که چه شباهت نزدیکی بین این وسیله که مغز بادمجان را خالی می کند (!) با تاج کویین ها و کینگ ها هست که براحتی می توانند هزاران مغز را خالی کنند و بر آنها سوار بشوند و تازه تر اینکه مردم از آنها ممنون باشند !!

 

نظرات 1 + ارسال نظر
نگین جمعه 1 مهر 1401 ساعت 21:25

سلام و شب شما بخیر

ربط دادن این وسیله ساده آشپزخانه، به سیاست، فقط در تخصص همشهری ماست و بس

چند روز قبل مشغول مطالعه کتابِ "شدن" اثر میشل اوباما بودم و در بخشی از کتاب میخوندم که ظاهرا بانوی اول ایالات متحده، در اولین سفر رسمی شون به انگلیس، از سر یکرنگی و صمیمیت!! دستشون رو روی شونه های ملکه گذاشتن که فرداش اخبار سراسر دنیا تیتر زدن: نقض پروتکل!!! توسط بانوی اول امریکا

+ به این دلما خانیم دوست داشتنی بفرمایید هر دختر خانمی برای پدر و مادرش یک کویین منحصر بفرد هست

سلام
ملکه که جایگاه خودش را دارد ، بنظر من هر کسی که بتواند از مرز هشتادسالگی رد بشود باید او را بعنوان یک پروتکل جداگانه در نظر بگیرند ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد