یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

ورزش !؟

بنظر شما اینکه شطرنج را آورده اند زیرنظر تربیت بدنی و برایش فدراسیون درست کرده اند !! واقعا یعنی چه !؟ مگر شطرنج ورزش هست؟ فقط شطرنج چون حرام بود برایش شناسنامه ورزشی گرفتند تا هضمش برای معده ی برخی ها راحت تر بشود !!

  ادامه مطلب ...

دو کفه ی یک بیماری !

نام بیمار : جهان سوم !!

جهان سوم را ما بهتر از ملت های دیگر می شناسیم و شاید اگر ما به یکی از کشورهلی مثل خودمان ( جهان سوم !) سفر کنیم ... اشتراکات اساسی زیادی داشته باشیم که تفاوت های کوچک (!) فرهنگی وقومیتی (!) زیاد به چشم نیاید ...

   ادامه مطلب ...

خواب مغشوش !!

 

اینکه در این چند روز اخیر افکارم خیلی داغون هست ، حرفی نیست !؟ اینکه در این چند مدت گذشته درگیر اخبار متفاوت و ضد و نقیض و روی هم رفته ناگوار و ناجور هستیم هم ، حرفی نیست !؟ اینکه شب قورمه سبزی خورده بودم ؛ آنهم دل سیر (!) ، این شاید حرفی برای توجیه خواب دیشبم داشته باشد !!

   ادامه مطلب ...

ددر پائیزی !!

 

دیروز حوالی ظهر بودیم و ظاهرا هر کدام مشغله فکری و کاری خودمان را داشتیم ولی یک موجودی این وسط بود که به راحتی آرام نمی گرفت که بگذارد به مشغله هایمان برسیم و این موجود کسی نبود جز نوراخانیم ...برای همین پیشنهاد بیرون رفتن و یک دور کوچولو را دادم !!

   ادامه مطلب ...

تفاهم در تضادها !!


ما در یک جامعه پر از تضاد و تعارض زندگی می کنیم ، تضادها و تعارضاتی که با چشم غیر مسلح هم قابل رویت هستند ؛ لازم نیست روانشناس و جامعه شناس باشیم و برویم پشت پرده بازی ها را کنکاش بکنیم ... این تعارض ها از روی ورق هم پیدا هستند !!

  

ادامه مطلب ...