یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

ورزش !؟

بنظر شما اینکه شطرنج را آورده اند زیرنظر تربیت بدنی و برایش فدراسیون درست کرده اند !! واقعا یعنی چه !؟ مگر شطرنج ورزش هست؟ فقط شطرنج چون حرام بود برایش شناسنامه ورزشی گرفتند تا هضمش برای معده ی برخی ها راحت تر بشود !!

  

بنظر من شطرنج را باید می بردند در قسمت اوقات فراغت و سازمان جوانان و حتی جامعه نخبگان می گذاشتند و شاید هم هرجایی غیر از وزارت ورزش !؟؟! سازمان فن آوری و دانش بنیان هم خوب است هاااااا

 

ورزش برای خودش جایگاه و تعاریف خاص دارد ... مثلا نمی شود با دو نفر همزمان کشتی گرفت !؟ یا با دو نفر همزمان تنیس بازی کرد !؟ هر کاری که بشود همزمان آن را انجام داد از مقوله ورزش جداست !!؟ ( مگر اینکه خلاف آن ثابت شود !! ) ولی می توان همزمان با صد نفر و بیشتر شطرنج بازی کرد ؛ مهم نیست که کاسپاروف باشی و همه ی آنها را سریع ببری !! یا با چند نفر مساوی بکنی !! و یا مثل من به همه ببازی !؟

 

امروز رفته بودم بازار و سری زدم به یکی از دوستانم ... دوستش که شریک کاری آنها هست هم بود و با دیدن من و البته بعد از خوش و بش پرسید : " برنامه کوهنوردی رفته بودی !؟ " ( منظورش برنامه چند روزه بود ! ) گفتم : " نه ... چطور مگه !؟ " گفت : " قیافه ات خیلی خسته بنظر می آید !! انگار چند روز درکوه بودی !؟ " گفتم : " برو بالاتر ... در عرض 15 روز گذشته ، دو تا آپارتمان فروخته ام و یک آپارتمان خریده ام ... می خواهی جور دیگری تجسم بکنی ؟! فکر کن که همزمان با سه نفر داشتم کشتی می گرفتم !!؟ " گفت : " از قیافه ات معلوم هست !! "


این را نوشتم تا بگویم که درست است که خانه فروختن و خانه خریدن در این دوره و زمانه از سخت ترین کارهاست !! ولی با اینحال اصلا ورزش حساب نمی شود !؟

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد