یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

تجربه و عوارض آن !!


آدمی با بالا رفتن سن اش خواه ناخواه صاحب تجربه می شود !! ،


آدمی با بالا رفتن تجربه اش کمی تا قسمتی ترسو می شود !! ،


آدمی با بالا رفتن ترس اش بیشتر وسواس فکری پیدا می کند !! ،


...

 

ادامه مطلب ...

دوره انتقال ...


بعد از یک ماه روز خوابیدن و شب بیداری ، در حال بازگشت به روال قبلی هستم ، عصر وقتی به خانه می رسم یک ساعت بی اختیار بیهوش تشریف دارم و بعد بزحمت خودم را تا ساعت 11 - 12 نگه می دارم و لالای شبانه بیشتر از 3 - 4 ساعت کش نمی آید و فعلا به استاندارد 5 - 6 ساعت نرسیده ام ...


زمان هایی که در آنها نه خواب هستم و نه بیدار ، پر است از انواع صحنه ها و تصاویر جالب که ته مایه اش را از افکار مغشوش من می گیرد و عوامل مختلف دست در دست هم داده و خواب هایی می سازند که اووه ..!!

دیشب برای شام مهمان دعوتم کردند و ناگزیر رفتم ، تمام روز را به جریانی که در نوشته ها می گذشت فکر کرد بودم و برای همین شب ماحصل ناهمگون افکارم را در یک خواب خیلی مرتب و شسته رفته دیدم و امروز باندازه ی کافی کیفور تشریف دارم !!


درست است که زمان خوابم خوب منتقل نشده است ولی انتقال افکارم به خواب هایم فوق العاده هنری و کارشناسانه صورت گرفته است !!


هنوز دو روز مانده ...


در این چند روزی که قسمت شد تا به مرخصی اینترنتی بروم و دستم از اینترنت کوتاه بود ، زندگی روال عادی اش را طی می کرد و نبود اینترنت بجز در برخی موارد که عادتا از اینترنت پیگیری می شود و البته راههای دیگری هم می توان برای آن یافت زیاد بچشم نیامد ...

 

ادامه مطلب ...