یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

نیم دور 600کیلومتری !!

 

حوالی ساعت 11 بود که خواستیم برویم یک دوری بزنیم تا نوراخانیم هم استراحتی کرده باشد !! من بشخصه چرت توی ماشین را خیلی دوست دارم و نوراخانیم هم بدش نمی آید توی ماشین بخوابد !!

  

ادامه مطلب ...

شعور اجتماعی !!

 

داستان شعور اجتماعی در کشور ما دقیقا مشابه همان داستان فیل مولوی است و برداشت های متفاوت !! و بدبختی ما از آنجا ناشی می شود که هر کسی دوست دارد برداشتش را به دیگری تحمیل کند و حتی پای آن بجنگد !!

   ادامه مطلب ...

روز گل و گیاه

 

امروز برایم تبریک آمد از نوع روز گل و گیاه ... بهرحال خدا را شکر که اگر گل نبودیم ، گیاهی بودیم !! من هم یکی از عکس هایی که برایم آمده بود را در اینستا گذاشتم و تبریک گفتم چنین روزی را به دوستان و من جمله دوستان سربزیر !!

 

ادامه مطلب ...

جسارت و پرروئی !!

 

 از یکی پرسیده بودند که فرق جسارت با پرروئی چیست !؟ جوا ب داده بود جسارت یعنی اینکه پولی در جیب نداشته باشی و بروی غذاخوری سفارش غذای دلخواهت را بدهی !! و پرروئی این است که آن کار را همان جا دوباره انجام بدهی !!

   ادامه مطلب ...

خواب و بیداری !!

 

ابتدا از بیداری بگویم که شیرین تر بود و واقعی تر !! دیروز حوالی ساعت 10 - 11 ، ساعت شروع برنامه های ددری ما !! ، با یکی دو تماس قرار شد باتفاق برادربزرگ برویم بچه هایش را که یک هفته بود در مرند مهمان شده بودند را بیاوریم !!

   ادامه مطلب ...