یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

روز گل و گیاه

 

امروز برایم تبریک آمد از نوع روز گل و گیاه ... بهرحال خدا را شکر که اگر گل نبودیم ، گیاهی بودیم !! من هم یکی از عکس هایی که برایم آمده بود را در اینستا گذاشتم و تبریک گفتم چنین روزی را به دوستان و من جمله دوستان سربزیر !!

 

 

 


عکسی هم که انتخاب کرده بودم برای خودم تا ساعت ها مرور خاطره شده بود !! من برای تماشای لاله واژگون تا اعماق زاگرس رفته ام و حتی در منطقه خودمان نیز راه ناهمواری برای زیارتش طی کرده بودم !! بهانه ای شد تا آلبوم عکس ها را بگردم و به برنامه ای برسم که رفته بودیم آبشار را عکاسی بکنیم و یهوئی به لاله های واژگون برخوردیم !!لاله ها جای بودند که نمی شد از آنها عکس کار کرد و برای همین فوتورافچی یکی را که از همه نگونبخت تر بود ، انتخاب کرد و در شرایطی که مناسب عکاسی بود از آن عکس گرفت !!

 

 

من هم پشت صحنه این هنر فجیع را کار کردم !!


گاهی عکس هایی از سلبریتی ها و دو لبریتی ها پخش می شود و همه به حال و روزشان غبطه می خورند (!) غافل از اینکه برای رسیدن به آن شرایط ، گاه بهایی پرداخت می کنند که ما یک هزارم آن را قبول نمی کنیم ، بپردازیم !!!

 

نظرات 1 + ارسال نظر
نگین یکشنبه 30 خرداد 1400 ساعت 21:02 http://www.parisima.blogfa.com

سلام

این پست پر از لاله رو با پس زمینه این ترانه زیبای ترکی خوندم:

https://tabtaraneh.net/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A2%D8%B0%D8%B1%DB%8C-%D9%84%D8%A7%D9%84%D9%87-%D9%84%D8%B1-%D8%B1%D8%B4%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D9%87%D8%A8%D9%88%D8%AF%D8%A7%D9%81/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد