یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

سفر تهران ( 1)

یک چند تا تصویر مربوط به سفر آخر هفته ای به تهران بارانی ، با توجه به بارانی بودن هوا تصاویر زیادی نگرفتم ولی هوای تهران خیلی خوب و خنک بود ... باغ ایرانی و حرم شاه عبدالعظیم ، هر دو خیلی شلوغ بودند و اینها خلوت ترین عکس ها هستند ...

 

ادامه مطلب ...

غار کتله خور ( 1)

چند تا تصویر مربوط به غار کتله خور را بصورت مجزا از تصاویر تهران می گذارم ... نام این سفر چند روزه ما ددر دوربینی نوراخانیم بود که مطالب مربوط به آن را هم درج خواهم کرد ...

  ادامه مطلب ...

سفر تهران ...

 

هفته پیش همینطور یهوئی تصیمیم گرفتیم سری به تهران بزنیم به قصد صله ارحام و خیلی یهوئی هم اجرا کردیم ... در این سفر مادربانو را بهمراه می بردیم تا برود خواهرهایش را ببیند و نوراخانیم هم که می رفت دخترعمویش را ببیند و این وسط ما هم به دیدار برادر می رسیدیم و یک عالمه صله ارحام !!؟

 

ادامه مطلب ...

از عصر کرونا !!

 

ما یک عبارت داریم که می گوئیم " باش منیم باش فلانینی باشی ! " ( یعنی سر من و سر فلانی ) ... وقتی دو نفر یهو به هم می رسند به همزمانی دو نفر در یک لحظه به کار می برند !؟ حالا شما چه می گوئید را بنویسید تا یاد بگیریم ...

   ادامه مطلب ...

و باز سر خاک ...

 

پریروز خبردار شدم که پسر جوان دوست و همکارم ، در سانحه تصادف با موتورسیکلت ، شدیدا مجروح و در راه بیمارستان فوت شده است ... خبر را یک منبع دیگر به من داده بود و عجیب تر اینکه من قبل از پدر مطلع شده بودم و این را امروز فهمیدم ...

  

ادامه مطلب ...