یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

حقایق عجیب !!

 

 

 

تصویر بالا را دیروز دیدم و یادم افتاد که در گذشته (!) که خیلی ها(!) مثل امروزها (!) دسترسی به اینترنت نداشتند (!؟) گهگاه از این دست تصاویر و بحث ها در فضای مجازی آن زمان دست به دست می شد !! و نشان می داد که یک عده پول می گیرند و تحقیقات می کنند تا برخی سیستم ها را بهم بزنند !! یکی می آمد و نشست و جلسه برگزار می کرد تا از راههای مختلف و آمارهای مختلف و ... نشان بدهد که یک روس که ادعا می کند (!) از نژاد دست نخورده روس می باشد (!؟) 40 درصدش یونانی است و 20درصدش مصری هست و 10درصدش ایتالیایی هست و باقیمانده هم کوچه بازاری هست (!!!)و برای چند روز این می شد بحث داغ محافل روشنفکری آن زمان !!! چند وقت دیگر یک اکیپ دیگر می آمد تا نشان بدهد جریانات مذهبی چقدر درهم برهم شده اند تا اصالت برخی چیزهای دیگر را بهم بزنند !! گاهی هم یک عده می امدند تا نشان بدهند آرمی که در کلاه کوروش نقاشی شده بود اتفاقا در کفش فرعون هم دیده شده است و شاید هم در دسته ی شمشیر یک وایکینگ حک شده است !!

 

مسایلی از این دست شاید طرفداران پرو پاقرصی نداشته باشند ولی نقش خود را در بهم ریختن سازه های فکری اجتماعات خوب بازی می کنند !! اینها در بازی سیاست و در دست سیاستمداران (!) نقش ملاقه ای را بازی می کنند که آش جوامع ته نگیرد !!؟

 

اگر توجه داشته باشیددر این تصاویر از کشورهای بی حاشیه و اتفاقا دارای تاریخ کهن اسمی برده نمی شود !! و شامل کشورهای حاشیه دار در مسایل دینی و قومی می شود !!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد