یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

خبر ناگوار ...

 

دیروز از چاپخانه دوستم خارج شدم ودر راه بازگشت به خانه بودم که یکی از دوست_همکارهای کارخانه تلفن زد ... یک خوش و بش بی‌حالی کرد و در ادامه گفت که مجبور است خبر بدی بدهد ...

 

من تا یک حدودهایی برای شنیدن انواعی از خبرهای بد ظرفیت دارم و البتهاین ظرفیت کم هم نیست !! بهر حال سن و سالی از من کذشته و گرم و سردی چشیده ام  ...

 

خبر این بود که یکی از همکار _ دوست که اتفاقا ارتباط کمابیشی هم داشتیم (!؟) فوت شده بود ، بعلت ایست قلبی ! زمان فوتش را پرسیدم و عصر روز قبل ، حوالی ساعت ۱۷ بود !!

 

دقیقا حوالی ساعت ۱۷ پریروز ، من گوشی را برداشتم تا به او زنگ بزنم، هم خوش و بشی بکنم و جویای حالش بشوم که برادرم زنگ زد و با او حرف زدم و بعد حواسم منحرف شد و دیگر زنگ نزدم !! دیروز وقتی خبر دادند که پریروز حوالی ۱۷ در حالیکه در باغ مشغول کار بود ،  ایست قلبی کرده و تا آمبولانس برسد و ببرد ، فوت شده است ... خیلی ناراحت شدم !!؟ کاش تلفن را می زدم ... مطمئنم که در آخرین نفس هایش بیادم بود !! روحش شاد ، مرد خوبی بود ، تازه پنجاه سالگی را رد کرده بود ... در حدود بیست و دو سالی که همکار بودیم دائما در خدمت پدر و مادر بیمارش بود ... و تا زمان فوت آنها تمام قد در خدمتشان بود !!

 

دیروز عصر باتفاق بانو رفتیم شهرستان خسروشاه ، برای تشییع و تدفین و بعد در مراسم شام غریبانش بودیم ...

 

مرگ یهویی سراغمان می آید ... با اینکه می دانیم نزدیکتر از زندگی به ما هست !!؟

 

نظرات 5 + ارسال نظر
یک زن پنج‌شنبه 31 فروردین 1402 ساعت 18:53 http://radepayeman.blogsky.com

أَیْنَما تَکُونُوا یُدْرِکْکُمُ الْمَوْتُ وَ لَوْ کُنْتُمْ فِی بُرُوجٍ مُشَیَّدَةٍ
هر کجا باشید، مرگ شما را درمى‌یابد هر چند در دژهاى مستحکم.
خدا رحمتشون کنه.روحشون آرام..انتقال راحتی داشتن.

روح همه رفتگان شاد و در رحمت الهی

آرزو پنج‌شنبه 31 فروردین 1402 ساعت 22:34 http://reymond.blogfa.com

سلام
خدا رحمتشون کنه

سلام
روح همه رفتگان قرین رحمت

سلام پنج‌شنبه 31 فروردین 1402 ساعت 22:53

قُلْ إِنَّ الْمَوْتَ الَّذِی تَفِرُّونَ مِنْهُ فَإِنَّهُ مُلَاقِیکُمْ ثُمَّ تُرَدُّونَ إِلَى عَالِمِ الْغَیْبِ وَالشَّهَادَةِ فَیُنَبِّئُکُمْ بِمَا کُنْتُمْ تَعْمَلُونَ
خداوند رحمتش کند

خدا همه رفتگان را قرین رحمت کند

همسفر چهارشنبه 6 اردیبهشت 1402 ساعت 10:04

روحشان شاد

سلام
خیلی متاسف شدم ...
روح همه درگذشتگان شاد

نگین پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1402 ساعت 00:02 http://www.parisima.blogfa.com

درود بر شما ...

تسلیت میگم، روحشون شاد باشه ..

اینطور مرگ های ناگهانی خیلی شایع شده. اونم در سنین نه چندان بالا .. آدم از دو دقیقه دیگه خودش خبر نداره ..
بقول یکی از دوستانم: داریم مرگ رو زندگی میکنیم .. همینقدر نزدیک ..

سلام
روح همه رفتگان شاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد