یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

بخور بخوره ...

 

این روزها عجیب بخور بخور شده است ... هرکسی را می بینم داستانی. در چنته از اینکه فلانی هم سرما خورده و فلانی ها هم ایضا ...

 

 

در بهمن ماه سرم کمی زیاده شلوغ بود و برای همین مجبور بودم خیلی جاها بروم ... برای همین کمی بیشتر مواظب بودم ... ولی بین خودمان باشد و ثبت شود که مردم خیلی کم رعایت می کنند و خسته شده اند ... اوایل داستان کرونا ، کمی رنگ و بوی سیاسی و حکومتی و ... داشت و مردم را سرگرم می کرد ولی حالا همه چیز به خود مردم برمی گردد و این اصلا خوب نیست !! خدا هیچ قومی را با خودش رودررو نکند ... بیخود نیست که گفته اند بزرگترین جهاد ، جهاد با نفس است !!!

 

دیروز صبح هوا کمی سردتر بود ... چند جا باید می رفتم ... و یکی از این چند جاها (!) فکر کنم که آلوده شدم ... امروز صبح علایم سرماخوردگی  رسما خودش را نشان داد و رفتم توی لاک استراحت ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد