یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

کاریکاتور ما !!

 

چند بار دوستان لطف کردند و تصویر مرا نقاشی کردند ! البته رئال !!! و من همیشه فکر میکردم که از آدمهای جدی و واقعی کاریکاتور می کند و نقاشی واقعی من تقریبا همان جایگاه کاریکاتور را دارد !! بفکر هم نیفتاده بودم تا از یکی بخواهم تا کاریکاتورم را بکشد !! شاید هم یکی کشیده باشد و حالا یادم نمانده باشد !!

  

 

دیروز باتفاق نوراخانیم رفته بودیم قدم بزنیم که یهو یک ماشین گرفتم تا ما را ببرد به لاله پارک و قسمت بازی های کودکان کمی بازی بکنیم !! زیاد شلوغ نبود و برای همین خوش گذشت !! سوار وسایل می شد و نیمه کاره هوس می کرد که برخیزد و ادامه ندهد و از این بازی ها زیاد داشتیم و همه اش دوست دارد برود با وسایل بچه های بزرگتر مشغول شود ...

 

جوانی آن سو تر نشسته بود که قیافه اش کلا هنری بود و بالای سرش نوشته بود " کاریکتور در عرض ده دقیقه ! " گفتم :" فکر نکنم این بچه بنشیند تا کاریکاتورش را بکشی !! " گفت : " اگر اجازه بدهید عکس بگیرم و تا شما دوری می زنید کاریکاتور را تقدیم کنم !! " زیاده باادب بود و چنین موردی در اغلب هنرمندان دیده نمی شود !! گفتم : " حالا که عکس می گیری ، عکس مرا هم بگیر !! اگر بچه کاریکاتورش را قبول نکرد ، حداقل من پولش را بدهم !! "

 

رفتیم و قدم زدیم و چند وسیله ی دیگر هم مشغول بودیم و بیشتر از همه بازی دیگران را تماشا می کردیم و مادرانی هم بودند که با اشتیاق بیشتری همراه بچه هایشان بازی می کردند !! و پدرانی که به بچه ها مجال نمی دادند !!

 

خلاصه اینکه داشتیم بیرون می رفتیم که یادمان افتاد داده ایم کاریکاتورمان را بکشند !! برگشتم و تصویرمان را گرفتم ... خوشگول شده بودیم !!

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
الهام یکشنبه 2 خرداد 1400 ساعت 21:55

عالی

ترانه دوشنبه 3 خرداد 1400 ساعت 05:01 http://taraaaneh.blogsky.com

سلام. چه کاریکاتور با مزه ای. فقط من فکر میکردم که نورا خانم موهاش کوتاه. شاید هم بلند شده موهاش؟

سلام
کاریکاتور یعنی تغییر در ابعاد واقعی ...
مطمئنا اینهمه هم نیست ولی موهای نوراخانیم کوتاه و کمی هم فرفری تشریف دارد

نگین چهارشنبه 5 خرداد 1400 ساعت 22:47 http://www.parisima.blogfa.com

سلام

تصویر بسیار زیباییه
و زیباتر از تصویر، اون حالت تکیه دختر به پدر، و دست کوچولویی که دست پدر رو گرفته ..

خدا برای هم حفظتون کنه انشاالله

سلام
ممنون ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد