یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

یک مدال و دو مدال !!

 

امروز روز خوبی برای کشتی ما نبود و در هر چهار وزن روزگار بر وفق مراد ما نبود ... البته طبیعی بود !؟ ... ولی این مجری کارشناس ها چنان آتش زیر دیگ را زیاد می کنند که کار برای کشتی گیرها سخت میشود ... و البته شامل سایر رشته ها هم می شود !؟

  

ولی امشب بهتر بودیم ، دو نقره بدست آوردیم که حق مان بود و دو طلا را نتوانستیم بگیریم و منطقا حق مان هم نبود ، واقعا از تایلور می ترسیدیم و او هم واقعا قدر بود ، کشتی آن دیگر یزدانی را ندیدم ، چون در والیبال بودم !! 


وقتی برای بردن وارد زمین بشویم ، می بریم و وقتی برای نباختن وارد زمین بشویم می بازیم و اگر ببریم آن حس شریف پهلوانی را به قهرمانی باخته ایم !؟

 

و در سنگین وزن یک طلای خاص و ویژه گرفتیم ... پست قبلی هم نوشتم برخی وزن ها طوری هستند که روی سایر وزن های پایین سایه ی بزرگی دارند ، وقتی طلای سنگین وزن کشتی یا پزنه برداری بدست می آید انگار همه وزن های پایین تر طلایی می شوند ... اگر آن دو نقره را هم نمی گرفتیم همین یک طلا برای جمع اصحاب کشتی و کل ورزش کشور مبارک بود !!

 

تحریم های فرهنگی دشمنان (!؟) و تنگ نظری محقرانه دوستان (!؟) به حدی شده است که تلویزیون حتی نمی تواند جریان اهدای جوایز را نشان بدهد ... شاید در سالهای آینده قید تلویزیون زده شود و برگردیم به عصر رادیو !؟!؟

 

یک حس شریف در درونم می گوید باید علیرضا دبیر از فدراسیون کنار برود ، کاری ندارم خوب است یا نه !؟ ولی باید تا دیر نشده برود ...

 

نظرات 2 + ارسال نظر
پرواز یکشنبه 26 شهریور 1402 ساعت 23:33

درود؛
نشان ندادن اهدا مدال حسن یزدانی و امیر محمد یزدانی واقعا جای تاسف داشت…

سلام
یعنی صحنه ای داشتند که از صحنه های روزمره خیابان ولیعصر تهران زننده تر بود !؟
به هرحال حضرات سکاندار چیزهایی می دانند که رعیت جماعت نمی داند !!

سلام چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 08:54

با درود
متن خوبی بود
رسانه ها می دانند بالاخره مردم دسترسی به رسانه های دیگر دارند
ماهواره را نمی گم
چون ندارم
ولی میشه کلیپ های اهدای مدلها را در فضای موبایلی دید
در چنین موقعیت هایی باید قبل بالا رفتن روی سکو لباس گرم پوشید و دستکش به دست کرد
تا حلال شود
فوتبال را نصفه دیدم

سلام
مشکل در خوددرگیری ها هست !!

فوتبال را تا گل دوم نگاه کردم ... النصر دو سر و گردن بالاتر بود ! ... بیرانوند یک لاقبا یک غرور خاصی به خود گرفته بود و اگر افتخارات رونالدو را بارش می کردند چه می شد !؟ لطف کردند و کم گل زدند شاید به خاطر آن هجوم هواداران رونالدو به هتل بود ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد