یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

چرشنبه ...

 

انفجارها و شلیک های امشب تبریز را غزه در هیچ شبی از چند ماه حمله صهیونیست ها ، تجربه نکرده بود ... روی دزفول زمان جنگ را هم سفید کردند !!؟

 

 

احتمالا سال آینده مراسم پرفیض و بسیار مبارک و سنتی « چهارشنبه آخر سال » با حضور انواعی از پهباد های انتحاری صورت بگیرد ... یک مثل کوچه بازاری هست با این عنوان که « قان چیخماسا ، حساب دئیر !؟ » ( یعنی تا خون در نیامده مهم  نیست ! ) خوشبختانه در مراسم چهارشنبه سوری ، هر ساله باندازه کافی کشته داریم و انشالله که آئین گردان پشت پرده ، این قربانی های مختصر را بپذیرد !؟ مشکلات اقتصادی و گرانی دست و بال مردم را بسته است والا اگر دلار همان هفت تومان بود ، امسال حداقل در کلانشهرها ، بمب اتم منفجر می کردند ...

ساعت دیروقت را نشان می دهد و هنوز صدای شلیک ها از چهارگوشه شهر شنیده می شود و البته از بالکن ما دیده می شود ... مردم همیشه در صحنه هم با ماشین در خیابان ها دنبال بحرانی ترین محلات و تجمع ها هستند ... 

در ایران هر روز یک رفراندوم از نوع سیاسی ، فرهنگی ، اقتصادی و ... برپاست و شناسنامه ملت ما را همه دنیا بلدند ...

===

عصر کاری داشتم و با سرعت از خانه بیرون رفتم و موبایلم در خانه ماند ، نزدیک خانه بودم ولی برنگشتم ، هم دیرم شده بود و هم خواستم چند ساعتی بدون موبایل باشم ... بدون موبایل احساس تنهایی و غربت به آدم دست می دهد و شدت اعتیاد به موبایل خودش را نشان می دهد !!

به ذهنم خطور کرد حالا که هر کسی یک هشتک می زند (!؟) منهم هشتک # چهارشنبه-های-بدون-موبایل راه بیاندازم ... می دانم لایک نمی خورد و استقبال نمی شود ولی نیت کار خیلی ارزشمند است !!


نظرات 2 + ارسال نظر
سلام چهارشنبه 23 اسفند 1402 ساعت 08:45

با درود
فعلا در روستا هستیم
دیشب قبل افطار صدای چند ترقه و شلیک چند فشفشه را دیدم
ولی بعدش دیگه خبری نبود
چهارشنبه سوری هم بنا به طبع سیاسی می شود
سکولار ها در مواقعی که جشن ها با مراسم مذهبی تداخل پیدا می کند برای تو دهنی زدن فعال تر می شوند
و قدرت نمایی می کنند

سلام
وقتی مدیریت شهری برنامه ندارد ( و البته اعتقادی هم ندارد!) و مدیریت انتظامی منفعل عمل می کند ( چون فارغ از لباس و حقوق ، خودش هم از همین آموزش و تربیت بیرون آمده !) ، همین آش است و همین کاسه !!؟

فاضله چهارشنبه 23 اسفند 1402 ساعت 10:02 http://golneveshteshgh.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد