یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

مناسبت ها ...

 

امروز در تقویم ملی ، روز کوهنوردی ثبت شده است !؟ چرایی اش را فقظ گمانه زنی می کنند و یک. عده هم کشته شدن چهار کوهنورد استان فارس را ملاک گذاشته اند که فدراسیون تایید نمی کند ...

   

ولی با این حال همین فدراسیون هیچ قدمی برنمی دارد ، چرا !؟ چون همه چیز در سایه ای از بدبینی های سیاسی پیش می رود !؟ می ترسند کسی یا حرکتی را ملاک تعیین روزی خاص بکذارند و بعد بدلایلی در منگنه سیاسی قرار گرفته و پاک کنند !؟ منتظرند یک مرده معتبر پیدا کنند تا مهر را بنام او بزنند و خدا را شکر ، مرده ها مطمئن تر هستند !؟

 

دو سال پیش در چنین روزی در همین رابطه مطلبی نوشتم و خیلی از دوستان هم در اینجا خواندند و هم کپی آن را همراه دهها نامه اعتراضی به فدراسیون بردند ولی با تاییدات موکدی که بر صحت آن مطالب داشتند ، باز زیر بار نرفتند ... بدبینی ، حسادت ، بداندیشی و کوته بینی و از این دست صفات رذیله (!؟) آنقدر در سیستم های اداری زیاد شده است که از ملت ایران ، یک نوع جدیدی از انسان های دو زیست و چند چهره ساخته است !؟

 

و هنوز عده ای فکر می کنند چون در زمان قبل و حین انقلاب نیروهایی با تفکرات چپی (!؟) در کوهها جلسه می گذاشتند (!؟) هنوز هم کوهنوردی ریشه در جریانات چپی و سیاسی دارد !؟!!

 

+++

 

امروز در تقویم جهانی ، روز آشپز و قناد بود !؟ برای تعییین این روز زور زیادی هم نزده بودند تا سیاسی بشود و از این دست حرفها !؟ 


در ۱۴ اکتبر « روز استاندارد » قرار دارد و بنوعی « تامین امنیت غذایی » ... و دو روز بعد آن روز جهانی « خوراک و تغذیه » نام گرفته است و برای همین در همسایگی این دو روز که مرتبط با خوراک و غذا و امنیت تغذیه هست ، یک روز برای مشاغلی که در راستای خوراک و تغذیه هستند درنظر گرفته اند و شده « روز جهانی تشکر از آشپز و قنادان »

 

بهمین سادگی و راحتی !؟!؟

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سلام یکشنبه 30 مهر 1402 ساعت 16:21

اول اون چند تا فحش اصغر ۰۰۰ مال را به این همراه اول و اینترنت صاحب مرده اش بدهند شاید به غیرت بیایند
۲۰ اکتبر هم یک روز جهانی متعلق به یک شغل هست
که در تقویم ایران همیشه گم است
بعضی وقتا در تلویزیون براش برنامه می گذارند

سلام
اینترنت ایران مثل درخت بی ثمر است و هرچی کود ( فحش )پایش بریزند بزرگتر می شود
کدام شغل ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد