یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

شکست ابهت !

 

در بحبوحه جنگ جهانی دوم ، آمریکا چاره را در ناترازی دید و از بمب اتم استفاده کرد تا ژاپن را سر جایش بنشاند ... 

  

و هنوز این کار وحشیانه و چاره ناگزیر موضوع بحث خیلی از نو اندیشان تازه کار است ولی سیاستمدار کهنه کار می داند که اخلاق و این قبیل چیزها در مهمانی ها بدرد می خورد و یکی از امتیازات قدرت این است که غیراخلاقیات را پوشش می دهد !!

 

و اممما چه چیزی ماشین جنگی ژاپن را متوقف کرد ، اینکه در هیروشیما و ناکازاکی ، هفتاد الی صد هزار غیرنظامی کشته شدند یا چیز دیگری !؟ مطمئنا چیز دیگری و آن شکست ابهت ژاپن بود والا سربازان ژاپنی توان جنگ داشتند !؟

 

حمله فلسطینی ها و نفوذ به داخل اسرائیل ، همان جریانیست که آمریکا در انتهای جنگ دوم کرده بود و فلسطینی ها آن کار را در ابتدا کردند و ابهت ارتش اسرائیل را شکستند و حالا اگر اسرائیل تمام غزه را هم شخم زده و گندم بکارد ، به زعم برخی از طرفداران ابله اش که اغلب ایرانی های آن سوی آبها هستند (!؟) ، باز آن ابهت رفته التیام نخواهد یافت ... بمباران غزه با جنگنده اف سی و پنج ، هنر چندانی محسوب نمی شود !؟ چرا که در غزه نه راداری هست و نه سیستم دفاع پدافندی و نه موشک رهگیر و ... با قارقارک هم می شود به غزه حمله کرد !؟

 

دست و پایی که سیاستمداران اسرائیلی و طرفدار اسرائیل می زنند نشانگر عمق شکست روحی آنها و نمی دانند این استدلالات در جاهای دیگر بکار خواهد رفت !؟

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سلام شنبه 22 مهر 1402 ساعت 21:35

معمولا در جنگ های قبل رژیم صهیونیستی اهداف را دنبال می کرد وقتی به آن می رسید
یک عده واسطه را راه می انداخت و آتش بس اعلام می کردند
حماس یک کار جسورانه ای کرد
ولی کاش ابتدا زیر بناهای دفاعی را آماده می کرد چهار تا سنگر می ساخت چهار تا محل برای اسکان جنگنده ها می ساخت
که اینطور ملت مثل گوسفند قربانی نشوند
الان نصف شهر ویران شده است در حالیکه تصاویر نشان می دهد یک موشک حماس نیمی از دیوار یک خانه را ویران کرده است

سلام
قرار نیست جنگ این هفته را آجر به آجر مقایسه کرد ... اسرائیل ساختمان مسکونی تخریب می کند در ازای تخریب ساختمان شخصیتی و اطلاعاتی خود ... آنچه امروز در غزه تخریب می شود نوسازی خواهد شد و فرزندان بیشتری متولد خواهند شد ولی آنچنان خدشه ای که به پرستیژ اسرائیل وارد شد ، مثل یک صفحه زرین باقی خواهد ماند تا نسل های آینده بدانند زیر این پرستیژ عالی ، تفکری حقیر وجود دارد !!؟ و آسیب پذیر ؟؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد