یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

امروز

 

امروز که بیستم شهریور باشد ، جریان قابل ذکری و مناسبت قابل اعتنایی ، بجز جریان ساده زندگی وجود نداشت و برای همین یک روز عادی می باشد.

  

 

ولی در تقویم کشورهای گاه دوست و گاه دشمن (!؟) در یازدهم سپتامبر هزار سال پیش (!؟) برجهای دوقلوی شهری دوردست مورد عجیب ترین و وحشیانه ترین و مهندسی ترین حملات تاریخ بشری قرار گرفت ، حمله با هواپیمای جنگی به ساختمان ها از قدیم مد بوده است و در طول جنگ ایران و عراق ، ما هم نمونه ای داشتیم و خلبان جنگنده ما خود و هواپیمایش را به هتلی که قرار بود نشست غیرمتعهدها در آن برگزار بشود کوبیده بود و البته بصورت خیلی پوشیده و غیرملموس به آن افتخار هم می کنیم (!؟) ولی اگر موشکی به هتل ما می خورد سند جنایت بشری بود (!؟)

 

در یازده سپتامبر هزار سال پیش  در کشور باجناق (!؟) برجهای دو قلو با حمله هواپیماهای مسافربری داغون شدند و هزاران نفر کشته شدند و صحنه هایی خلق شد که هالیوود هم از ساختنش  عاجز بود !! و آن وقت کارشناسان کشور باجناق ، اول متهم را شناسایی کردند و بعد به هر کسی که دوست نداشتند حمله کردند و هزاران فاجعه خلق کردند (!؟) ولی بعد از اینهمه سال هنوز مجرم را پیدا نکردند و خود در مظان اتهام هستند و دلیل مهم بودن این مناسبت ، همین دودوزه بازی سیاسی کشور باجناق در لاپوشانی این خبر است !!

 

چه شمعهایی که در سراسر جهان بخاطر این جریان هدر نشد !! و چه روباه هایی که از صدقه سری این جریان لباس شیر به تن نکردند !! و چه احمق هایی که موضع حق به جانب نگرفتند ؟!

 

نظرات 1 + ارسال نظر
کوهنورد دوشنبه 20 شهریور 1402 ساعت 09:08 http://1kouhnavard.blogsky.com

سلام.
در مورد برخورد هواپیما شهید دوران با هتل باید خدمتتون عرض کنم این موضوع اصلا واقعیت نداره. چون هواپیما شهید دوران زمین خورد. اینا تبلیغاتی بوده که از تلوزیون برای نمادسازی گفته شده و درموردش فیلم ساختن، چون زمانی این حرفها خریدار داشت و در نظر اذهان عمومی تاثیر داشت.
اما الان بعد از گذشت اینهمه سال واقعیت ها مشخص شده. احتمالا اگه باور نمیکنید میتونید صحبتهای خلبانان و همرزمان شهید دوران رو توی یوتیوب ببینید و گوش کنید، حتی کابین عقب ایشون هنوز زنده هستن و صحبتهاشون هست

سلام
هست اندر پس پرده گفتگوی من و تو
چون پرده برافتد نه تو مانی و نه من

ما خیلی چیزها می شنویم که باور نمی کنیم ، مخصوصا حرف آنها که زمانی سر سفره بودند و باندازه وسعشان خورده اند و حالا که از سفره دور مانده اند شده اند اصلاح طلب و آزادی خواه و ... همرزمی که حرفش را یوتیوب پخش می کند در رساله عملیه حکم حیوان نجاست خوار را دارد ، باید هر چی از این نظام به گوشت و تنش و مالش اضافه شده را پس بدهد تا پاک شود و حرفش قابل شنیدن !!؟
البته این حکم حالا شامل خیلی ها هست !! خیلی از مسئولین و کارمندها و نماینده ها و ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد