یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

شهریور ...

 

رضایت مندی من از زندگی ام از چند جا آب می خورد و از چند جا نان !؟ یکی از این ها که برخلاف نظر خیلی ، حالا هم آب است و هم نان ، خاطرات من هستند ...

   

من همه رقم خاطره دارم ، خوب - بد - زشت !! ، بد - خوب - عالی !! شاید زشت ما برای برخی ها خوب باشد و عالی ما برای بعضی ها ایراد !؟ من حتی از تجدیدی شهریور هم خاطره دارم ، خاطراتی آلوده به تقلب !؟ ، عمدا می ماندم شهریور تا براحتی به دوستی تقلب برسانم تا قبول شود !؟

 

چند روز پیش تلفنم زنگ خورد و اسمی که روی گوشی افتاده بود ، هم آشنا می زد و هم غریبه ... و خانم پشت خط گفت :« بیمه ماشین را از آنجا تمدید می کنم یا نه !؟ » گفتم :« مگر شهریور شده است ؟! » نه شوخی می کردم و نه تعارف داشتم ، واقعا شهریور را حس نکرده بودم !!؟

 

نمی دانم ما ضخیم تر شده ایم !؟ یا روزگارمان رقیق تر شده است !؟ دیگر به هم تنه نمی زنیم ...

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سلام دوشنبه 13 شهریور 1402 ساعت 08:13

خوبه که اون ها یادشون هست یا زنگ می زنند و یا پیامک می دهند
وگرنه هم بیمه یادمون می رود و هم معاینه فنی
کاشکی
بیمارستان ها هم یاد آوری کنند که وقت check up سالیانه ات هست

سلام
فعلا تجارتخانه پزشکی ، بازارش سکه است و فرصت دنبال بیماران و مراجعه کنندگان ندارد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد