یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

روزی بنام دماوند !!

 

در تقویم ملی ، سیزده تیرماه را روز ملی دماوند ثبت کرده اند !؟ و من بخاطر دماوندِ بزرگ و بزرگوار (!)  هر روزی که نامش بیاید و یادها و خاطراتم زنده شوند ، را گرامی می دارم ...

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سلام چهارشنبه 14 تیر 1402 ساعت 07:06

سیزده تیر
پس شما هم خاطره از صعود در دماوند دارید
به جز دماوند کدوم قله های ایران را بالا رفته اید
دنا ، سهند ، سبلان ، هزار مسجد ، تفتان ، الوند ، بیستون ،
من فقط طاق بستان را بالا رفته ام و قسمتی از دربند تا چشمه دو قلو

سلام
البته من مدت زیادی به کوهنوردی پرداخته بودم ، دماوند و علم کوه و سبلان و ایضا بقیه قله های مشهور مانند زرد کوه ، دنا ، الوند و اشترانکوه و توچال و ... تفتان و زاهدان هیچگاه در مسیر زندگی ام قرار نداشتند !؟

فریبا چهارشنبه 14 تیر 1402 ساعت 08:48

من در نزدیکترین محل به کوه دماوند زندگی می کنم و هر روز به دماوند ادای احترام می کنم.

من هم چند روزی در یک ویلای سلطنتی در مهرآباد بودم و دماوند را تماشا کرده ام ، چندبار دماوند را رفته ام ولی تماشایش از دور ، خاصه از کنار دریاچه لار و پلور و ایضا از دیزین دلچسب تر است !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد