یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

نمایش فرهنگی !!

امروز در شهرآورد تهران ، دو تیم دولتی پرسپولیس و استقلال مقابل هم قرار می گرفتند تا سر هر چیزی بجنگند الا اخلاق !؟

  

 

یکی در بازار به من گفت که بازی ساعت ۱۸/۳۰:هست و من سرراهم پیچیدم به طرف خانه مادرم تا کمی از بازی را ببینم !؟ مادر بعد از بازگشت ما از مشهد ، رفت تهران و امروز در قم بودند ...  در تلویزیون از هر چیزی خبری بود الا فوتبال و ساعت ۱۸/۳۰ تازه داشتند استودیوی شبکه ۳ را آب و جارو می کردند که زحمت کشیدم و زمان بازی را نگاه کردم و دیدم یک ساعت دیگر است !! و بعد به خانه برگشتم و چند ایستگاه مانده به پیاده شدن از طریق روبیکا ، بازی را تماشا کردم ...

 

صبح یک نظری داده بودم در مورد نتیجه بازی که خودم هم تعجب کردم ، من پیش یک تراکتوری شش آتشه (!؟) گفتم که با توجه به روحیه ای که استقلال از برد مقابل تراکتور گرفته ، شاید نتیجه را ۳_۱ از پرسپولیس ببرد !؟


در تبریز اگر تراکتور در کورس قهرمانی باشد ، غالب فوتبالی ها واقعا و یا مزورانه (!؟) خود را تراکتوری نشان می دهند ولی وقتی تراکتور از دور بیفتد ، دوباره پرسپولیسی یا استقلالی می شوند و البته کمی هم سپاهانی !!؟ و برای کسیکه فوتبال را برای کری خواندن و ابراز خودش دوست دارد ، طرفداری تیم های توی کورس قهرمانی ، بهترین گزینه است !!؟

 

کسی که صبح دادش را درآورده بودم ، تراکتور _ استقلالی بود و وقتی از سر به سر گذاشتن تراکتور و یادآوری نتیجه ۷_۱ فارغ شدم ، طرف استقلال را گرفتم و آن نظر را دادم که کمی خوش به حال شود ... و گفتم که به هر حال من پرسپولیسی هستم و برای همین دو تا پایش را کرده بود توی یک کفش که باهم سر ناهار ، شرط بندی بکنم !!؟

 

روی هم رفته پرسپولیس بهتر بازی می کرد و استقلال هم خوب بود ، توی زمین اوضاع بهتر از توی نیمکت ها بود و انگار رسم شده است که بازیکنانی که امید تعویض ندارند ، کارتهایشان را در روی نیمکت ذخیره بگیرند !!؟ پرتاب وسایل و اشیا به زمین هم که از جذابیت ها محسوب می شود !!!؟ تفاخر به یکصد و یک سالگی و آن وقت رفتارهای یک سالگی نشان دادن !!؟

 

بازی وقتی می توانست تمام شود ، ناگهان کش آمد و به تساوی کشید ...

 

بقیه را بعدا می نویسم ...


و نیم ساعت بعد را بدلیل قطعی مکرر اینترنت نتوانستم ببینم ، جز دو دقیقه در زمان اخراج ساپینتوی روانی (!؟) و دو مورد تعویض پرسپولیس (!؟) و بازی با نتیجه ۲_۱ به سود پرسپولیس تمام شد ... روی هم رفته ، توی پای هم رفته ، در شکم هم رفته و ... بازی خوبی بود و فقط اخلاق نداشت و بازنده اصلی ساپینتوی روانی و کسانی بودند که او را به تیم دعوت کرده بودند !!؟

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سلام جمعه 12 خرداد 1402 ساعت 07:09

من هم همان آب دهان انداختن مربی و فحاشی را دیدم بعلاوه دو تایم اضافه را
و البته او گل تساوی را
از قدیم الایام این دو تیم که به نام تاج و پرسپولیس می شناختیم رقیب هم بودند بعد یهویی ملوان آژاکس ایران هم پیداش شد

سلام
رقیب هم بودن ، آنهم برای سالهای طولانی ، اصلا خوب نیست !!؟ چون ایجاد بدفرهنگی می کند ... همه چیز را پای رقابت بردن و برنگردان ، فاجعه است ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد