یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

مقابله تمام قد !!

 

امروز بازی فوتبال بین آمریکا و ایران هست ... یعنی چقدر احتمال دارد که این دو کشور در مدت کمی ، دوبار باهم رودررو شده باشند !! اصل بر این است که سیاست از ورزش جداست ولی مطمئنا تمام دنیا و خاصه تمام خاورمیانه برای این بازی حساب جداگانه باز کرده اند !!

   

برخی ها منتظر هستند تا تیم ایران شکست بخورد و بر طبل سیاسی شان بکویند !! برخی هم منتظر هستند تا تیم ایران برنده بیرون بیاید و از ناحیه سیاسی سنگ تمام بگذارند !! برخی ها نه دوست دارند ببرد ونه دوست دارند ببازد !؟ تا حداقل دست سیاسیون در حنا بماند و نتیجه مساوی هم که برای تاریخ ورزش فوتبال در کشور ما یک رویا می باشد !!


ولی واقعیت این است که تیم آمریکا نشان داده که تیم خوبی هست و در حداقلترین حالت می تواند همسطح تیم ایران باشد و اگر کمی به آن توانایی های مجاز (!؟) مانند نیروی جوانی و گوش به حرفی و قد بلندی و ... را اضافه بکنیم ایران برای برد و حتی نتیجه مساوی به کمی بیشتر از تلاش نیاز خواهد داشت ؛ یک چیزی مثل شانس یا امدادهای غیبی !!؟؟

 

امروز یکی (!) در بازار داشت ارنج تیم ایران مقابل آمریکا را می چید (!) و اعتقاد راسخ داشت که کی روش برای برنده شدن و حتی نتیجه غیرقابل قبول مساوی (؟!) باید با  ترکیب 4-3-2-1 وارد میدان بشود و چنان جدی و محکم حرف می زد که اگر در رادیو صدایش را می شنیدید فکر می کردید که یک مربی تراز اول اروپائی پشت تریبون نشسته و حرف می زند ولی اگر طرف را می دیدید و می دانستید که چه کاره است (!؟) از اینهمه دانش و ادعا و سطح معیشت، شاخ درمی آوردید ...

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد