یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

شکست سنگین فوتبالی !

امروز تیم ملی فوتبال ایران در یک فضای پر تنش مقابل تیم فوتبال انگلیس قرار گرفتند ... من از همان لحظه قرعه کش یک شکست سه بر هیچ را پیش بینی کرده بودم و حتی در آخرین بازی که از انگلیس دیده بودم دعا می کردم همان سه بر هیچ شود و ختم به خیر !!؟


 

امروز عصر خانه بودم و چند دقیقه بعد از شروع بازی یادم افتاد که ایران بازی دارد !! از طریق تلوبیون و اینترنت پر از قطع و وصل برای تماشا وارد شدم و دقیقا زمانی رسیدم که بیرانوند با دفاع ایران تصادف کرد و روی زمین ماند!؟ شخصا علاقه خاصی به بازیکنی ندارم ولی بنده خدا بیرانوند این روزها از طرف خانم خوشگل ها شدیدا مورد حمله قرار گرفته بود !!؟ کسانی که در بازی مقابل پرتقال او را بالای سر می بردند امروز به خونی که از دماغش می آمد تشنه بودند !؟!؟ اعتباری که از خلق برسد همین می شود ، البته برای اقلیتی مرده و تغییر جنسیت داده فرق دارد ؟؟!

 

حدود ۳۰_۴۰ دقیقه بازی را دیدم و در چند دقیقه ای که رفته بودم سراغ مولایلم ، ایران سه گل دریافت کرده بود !! جای تعجب هم نداشت ، توپ و بازی دست انگلیسی ها بود و دفاع ما چند ثانیه دیر به توپ می رسید ! ایران امروز مقابل انگلیس مثل مالدیو در مقابل ایران آن روز بود ... و البته کمی بهترتر !!!؟ کاری با تحلیل های سیاسی و غیرورزشی ندارم ولی دو گلی که ایران به انگلیس زد گرانتر بود از شش گلی که دریافت کرد ... کاش انگلیس دو بر صفر بازی را تمام می کرد و آدرس دروازه اش به این راحتی دست رقیب های قدر پیش رو نمی افتاد !!

 

کمی بعد بانو جلسه مجازی داشت و من باید می رفتم والیبال ... توی اسنپ راننده خبر داد که بازی پنج بر یک شده است !! و خوشحال بود که تیم ملی ایران پنج تا گل خورده است و با خاک یکی شده است ؟! وقتی به سالن رسیدم نتیجه را شش بر یک دادند و در مسیر بازگشت از آن یکی دادو شنیدم که نتیجه بازی شش بر دو شده است ... دور از انتظار نبود و دور از انصاف هم نبود ... ولی تلخ بود !!؟؟

 

نظرات 2 + ارسال نظر
rezvan سه‌شنبه 1 آذر 1401 ساعت 06:58 http://nachagh.blogsky.com

من هم از وقتی نگاه به بازی کردم که دروازه بان بیراوند روی زمین بود و دورش را گرفته بودند تا اخر دیدم و از ناتوانی بازیکنان در مقابله با انگلیس متعجب بودم .

حفظ روحیه در میدان مسیله مهمی هست و فشار روانی بازی بالا بود ...

سلام سه‌شنبه 1 آذر 1401 ساعت 08:13

سعی کردند ولی نشد
شانس با انگلیس بود
دماغ اش اگر نمی شکست
بازی سه بر دو به نفع انگلیس می شد
و وطن فروشها کمتر ذوق می کردند

همیشه کسانی هستند که از حاشیه یک موضوع کمتر یا بیشتر ذوق می کنند ، اینها در دنیا تازگی ندارد ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد