یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

فیسبوق !!

 

دیشب رفتم و فیسبوک را باز کردم ببینم چه خبر است !؟ یک رمز ورودی را همینجوری وارد کردم و خیلی خوش بحال شدم که گرفت (!) و با چند پرسش و پاسخ به صفحه اصلی رسیدم ...

   

پیام های موجود نشان می داد که چند وقتی هست که نبوده ام !؟ مثا یکی دو سال پیش تولدم را تبریک گفته بود و یکی سه سال پیش برایم پیغام دوستی فرستاده بود و یکی چند سال پیشتر عکسی را لایک فرموده بود و از این حرفهای تاریخ گذشته ... یکی دو ساعتی را در فیسبوق گذراندم و بدک نبود ولی صفحه اش انقدر نابلد می زد که انگار بعد از چند سال وارد محله قدیمی مان شده بودم !!

 

===

 

دیروز یکی برایم خبر تعریف می کرد از تحریم شدن دکتر ظریف (!) و اینکه بنده خدا حالا چطور می رود دیدار زن و بچه اش !؟ گفتم : واقعا جای تاسف دارد که بعد از اینهمه سال ، نوبت تحریم او رسیده است !؟ "

 

نظرات 1 + ارسال نظر
نگین یکشنبه 1 آبان 1401 ساعت 00:07

سلام

من سواد شبکه های اجتماعی رو اصلا ندارم و حس و حالش رو هم طبیعتا نمیتونم درک کنم!

+ بهرام که گور میگرفتی همه عمر ...

سلام
حس خوبی هم ندارند ولی چه می شود کرد که در زندگی مدرن برای خود جا باز کرده اند ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد