یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

سیستم های مودب !

چند وقت پیش بود که بعد از یک بازی کثیف بنام ادغام (!) سهام امثال من در بانک مهر اقتصاد به بانک سپه منتقل شد و با اینکه قیمت گذاری در سال 97 صورت گرفته بود پرداخت تا سال 99 کش آمد و صادف شده بود با چند برابر شدن اموال خریداری شده و پرداخت همان معیار قبلی بود !!

  

 

مبلغی هم بعنوان قیمت سهام به من پرداخت شد ... کمی بعدتر خبر دادند که خیلی ها شکایت کرده اند و منهم بروم برای شکایت و من نرفتم ... من اصولا تابع حرکت جمع نیستم و این یعنی استقلال اقلیتی ام (!) را از همسو بودن با اکثریت (!) بیشتر دوست دارم و از خودم بودن لذت می برم ... چند تا تیکه هم به من انداختند ... گفتم : " چیزی که باید به من برسد ، می آید و مرا پیدا می کند !! چیزی که توی روزی من نباشد ، به مننمی رسد حتی اگر سالها توی جیبم بوده باشد !! " و خندیدند ...

 

چندهفته پیش سر شام یک متوفی بودیم و شخصی که روبرویم نشسته بود ، از بازرسین بانک مهراقتصاد بود و از من پرسید: " پیامک جدیدی به من رسیده یا نه !؟ " گفتم : " چیزی نیامده و با تعجب خبر داد که بروم از طریق فلان سایت پیگیر باشم ... مابه التفاوتی برای پرداختی قبلی به صاحبان سهام پرداخت کرده اند !! بغیر از کسانی که شکایت کرده بودند و از آنها رضایت محضری می خواهند و ..."

 

وقتی به خانه آمدم به سایت مراجعه کردم و وارد سیستم شدم... یک باکس گفتگو هم داشت و پرسیدم که من باید چکار بکنم ؟ و راهنمایی هم کردند و رفتم به صفحه خدمت گیری و کد ملی را وارد کردم و ارور داد که کد سهام شما را قبول ندارد !! و بعد وارد سامانه گفتگو شده و پرس و جو کردم وگفتند که مدارکم را ارائه بکنم ... کپی سهام و کپی واریزی بانک از محل سهام را فرستادم و سیستم فرمود که مدارک شما بررسی شد و کارشناسان بعد از پیگیری با شما تماس می گیرند !! من هم خداحافظی کردم و یک هفته بعد دوباره مراجعه کردم و یک سلام و وقت بخیر نوشتم وتقریبا هر روز این کار را می کنم و اینهم نوعی اعتراض هست !! و چند وقت پیش نوشتم که وارد کردن شماره به سیستم و پیگیری نباید چند هفته طول بکشد !! و باز سلام و وقت بخیر را نوشتم ...


و حالا از چهلم آن متوفی ، چند روز گذشته است و کلاغه به سهامش نرسیده است !!


خیـــال حوصله بحــر می پزد هیهات!                   چه هاست در سر این قطره محال اندیش

 

 واقعا سیستم با پردازش مودبی می باشد ولی چه فایده که تفکری کثیف بعنوان کارشناس در پشت آن قرار دارد !!

 

نظرات 1 + ارسال نظر
نگین چهارشنبه 13 مهر 1401 ساعت 23:46

اینجاست که شاعر میگه: وطنم، پاره تنم!

البته بعد از سلام!

سلام
البته درستش اینطور هست که : وطنم ، پاره شد تنم !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد