یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

جابجا و نابجا !!؟؟

چند وقتی بود که قرار بر این بود که آپارتمان را عوض کنیم و یک جایی برویم که آسانسور داشته باشد ... آپارتمان فعلی تنها یک ایراد داشت و آن نبود آسانسور بود ! من ترسم این بود که برویم جایی که تنها مزیت اش داشتن آسانسور باشد و بقیه اش ایراد باشد !؟!؟ ذهن آدمیست دیگر، هزار راه می رود و ده هزار بیراه !!

  

 خانه را که می خریدیم ، از قراری متری 1/7میلیون خریده بودیم و حالا بعد از پنج سال می رویم که به قیمت 17 میلیون بفروشیم !! این ده برابری قیمت نتیجه سالها تدبیر کارشناسانه دولت قبلی و ایضا یک سال فعالیت انقلابی دولت جدید می باشد !! یعنی اگر ما این دولت ها را نداشتیم (!) چه باید می کردیم !؟

 

سالی که خانه می خریدیم ، سکه یک نفس تا یک میلیون تومان فاصله داشت !! یعنی با یک جعبه فانتزی مخصوص هدیه می شد یک میلیون تومان !! حالا سکه شده است 13-14 میلیون تومان ...

 

دولت قبلی که آمد و رفت و پشت سر مرده نباید زیاد حرف زد !؟ همان دَمِ رفتن ما حساب شان را حواله کردیم به کرام الکاتبین !!! ولی دولتی که داشت می آمد و قرار بود دلار را به سفره مردم گره نزدند ، واقعا به وعده اش عمل کرد و دلار حالا به سفره وصل نیست (!) بلکه به نفس هایی که می کشیم گره خورده است ... هر نفسی که فرو می رود ؛ دلار به قیمتی هست و چون باز می آید ، باز به قیمتی جدید !! ولی بهرحال جای شکر دارد این نوسانات ... وای چه می شد اگر این دولت های کارآمد را نداشتیم !؟!؟


هیچ کجای دنیا باندازه ایران، آدرنالین تولید نمی شود !!

 

نظرات 1 + ارسال نظر
amir جمعه 17 تیر 1401 ساعت 12:47

بسلامتی و شادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد