یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

ارزش و کاربرد !؟

 

من همیشه نسبت به مسایل پیرامونم حساسیت نشان می دهم !! نگاه می کنم !! بررسی می کنم و گاهی هم نتایج عجیب می گیرم ... نتایجی که شاید بدرد کسی نخورد ولی آنها را همیشه در حیاط خلوت حافظه ام نگه می دارم و بموقع استفاده می کنم ...

   

چند روز پیش بود که رفته بودم تا با استفاده از مترو به مقصدم بروم !! قطار تازه حرکت کرده بود و برای همین چند دقیقه ای منتظر ماندم تا به وضعیت ایستگاه نگاه کرده و کارشناسی بکنم !؟!؟ کنار اتاقک حراست ، که ماموری با تبختر ویژه حراستی ها نشسته بود (!) یک استندی توجهم را جلب کرد که روی آن عبارت غریب و نامانوس " ایستگاه فرهنگی " و " نظرها و پیشنهادها " درج شده بود !! و البته کنارشان هم ابزار نظافت قرار داشت ...



در کشوری که همه چیز مثل ساعت دقیق و منظم و مرتب هست (!؟) باید هم قفسه نظرها و پیشنهادات اینگونه بی کاربرد ، کنار گذاشته شوند !! جمله اخیرم یک شوخی زشت بود ، در کشور ما بیشتراز هر چیزی نظر و پیشنهاد و انتقاد باید در صحنه باشد ولی این مورد دو اشکال مورددار دارد (!) یکی آنکه در کشور ما نظر دادن را همه بلد هستند ولی در چه حد و اندازه ای و در چه رابطه ای و با چه اطلاعات مکفی را تقریبا خیلی ها رعایت نمی کنند !؟!؟ دوم اینکه خیلی مهم هست که گیرنده نظر در یک سازمان چه کسی باشد !؟!؟ روابط عمومی یا بالاترین مقام مجاز !!؟ اکثرا مقام های مجاز سازمان های ما آنقدر درگیر کار مردم هستند که وقت نمی کنند به مشکلات مردم برسند !! روابط عمومی هم که اوضاعش معلوم است ؛ کلا در راستای بفرموده اقدام می کنند !!

 

دیروز دوباره داشتم از همان ایستگاه پیاده می شدم که دیدم بدبختانه (!) راه پله برقی کار نمی کند (!) ولی در عوض خوشبختانه کاری برای استند نظر و پیشنهاد پیدا شده است (!؟)

 

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد