یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

یادآوری ها ...

دیروز پنجمین سال بازنشستگی را پشت سر گذاشته و وارد ششمین سال از دوران‌ فراغت از کار ثابت و دوران کارهای متعدد غیرثابت شدم ...

 

 

یک مدیری داشتیم که خر خودش را خوب پیش می برد و وجهه عمومی خوبی نداشت !! اصولا فلسفه های نچسب و غیرقابل هضمی داشت !؟ مثلا می گفت توی کارخانه نباید هیچ روالی بوجود بیاید !! حتی به کارهای مثبتی که در جهت نظم بخشی به عملیات های مختلف کارگاه بود و سعی داشتیم بصورت روال عمومی انجام یابند ، گیر می داد ...

 

بعد  از بیست و چند سال فعالیت در سیستم کاری کشور که از سر تا پا اشکال داشت ... حالا ششمین سال فراغت از کار را طی می کنم و سیستم بازنشستگی هم داغونتر از سیستم کار هست !! بی نظمی روال جاری کشور شده است و بوی توفیقی هم به مشام نمی رسد !!! بهترین حالت قرار دادن خود در حالت بی وزنی می باشد !!

 

دیروز سالگرد تولد خواهربانو بود و شام رفتیم جگر خوردیم و صدالبته دخیلی هم چسبید !! امروز هم که تولد مادربانو می باشد و شام می رویم تا بچسبانیم !!


حالا یک شماره ناشناس زنگ زد و خانم پشت گوشی در حال خوش و بش و من فکرم رفته بود به ویزیتوری قابلمه آگرین و ... که گفتند از املاک کیش تماس گرفته اند و نظرم در را رابطه با سرمایه کذاری در املاک و ... کیش پرسید ؟؟؟!!! 

نظرات 1 + ارسال نظر
الهام جمعه 3 تیر 1401 ساعت 22:06

سلام
دوست داشتم از تجربه و دانش خودتون درباره ی اینکه چطور این بهترین حالت (حالتِ بی وزنی) رو ایجاد می کنید، بگید.. به نظرم ایجاد این حالت، بخشِ سخت ماجراست که روحیه و تجربه میطلبه.

سلام
باید راه و جملات مناسبی برای بیان این وضعیت پیدا بکنم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد