یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

جمع اضداد !!

 

 در خبرهای شفاهی و دنیای مجازی چنین آمده است که کلیه جبهه های مخالف رژیم ایران بعد از 43 سال به این نتیجه رسیده اند که هیچ کدام نمی تواند بعنوان رهبر جریان ضد رژیم عمل نماید و چاره را در یک ائتلاف جمعی دیده اند !! و جالب اینکه استیصال ناشیانه کار را به جایی رسانده که جبهه هایی که هم در ریشه و هم در ساقه و هم در برگ و گل باهم اختلاف دارند (!) زیر این پرچم جمع شده اند!؟!؟

  

 

یکی از دوستان من که ساکن کانادا می باشد ، این روزها خیلی طرفدار شاهزاده شده است ، متن هایی که می نویسد (!؟) رنگ و بوی سلطنت طلبی می دهد (!!)  از قرار شنیده های داخل اتوبوس و تاکسی (!) شاهزاده هم نگفته که می خواهد برای سلطنت بیاید و تنها می آید تا مردم را آزاد بکند و البته کمی هم شبیه داستان موش و گربه شده است و حالا دنبال موشی می گردند که ببرد و زنگوله را گردن گربه بیاویزد !!؟؟ و همچنین تصمیم گرفته اند که مردم جمع بشوند و قیام بکنند و حکومت را سرنگون بکنند و آن وقت این آقایان خارج نشین بیایند و برای کشور نسخه مدیریتی جدید بپیچند !؟!؟

 

تمام مطالب درج شده در اینترنت بصورت قطعه قطعه و بصورت سطری و بریده (!) خوشگل دیده و خوانده می شود ولی وقتی چند سطر را کنار هم می گذاریم به یک نوشته معقول نمی رسیم !!


بعد از آزاد سازی مقداری از پولهای ایران در عراق (!) و شاید پولهای پشت پرده ی دیگر (!) و احتمال احیای دوباره برجام (!) و مشغله ی جهانی در داستان روسیه و اوکراین و مشکلاتی که برای اروپا و آمریکا پیش آمده است (!) و فرصتی که برای تنفس به ایران پیش خواهد آمد(!؟!؟) خارج نشینان به این نتیجه رسیده اند که زمان بازی را به کل از دست خواهند داد ... بعد از ده و شاید پانزده سال ، خیلی از خارج نشینان که خواب بازگشت می بینند ، تقریبا منقضی تاریخ خواهند شد !! و منبری برای حرف زدن نخواهند داشت و خواه ناخواه میدان دست نسل های فکری نو خواهد افتاد ، نسلی که هیچیک ازاین افکار معیوب و ارتجاعی را قبول ندارد و اندیشه های هیچکدام را حتی از سر بیکاری هم نشخوار نخوهند کرد !!

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مهرزاد شنبه 28 خرداد 1401 ساعت 00:20 http://ghooyetanha91.blogfa.com/

تنها قسمت قشنگ زندگیم شده
اون خیالبافی قبل خواب..


سلام و درود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد