یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

و آخرین مطلبِ قرنی که گذشت ...

 

همه ی انسان ها در برخی ادعاها باهم برابر هستند ، مثلا کسی بر کم عقلی خودش شک ندارد (!) هرچند در طول عمر هزاران بار بر بی عقلی هایی که کرده معترف بوده باشد (!!؟) و ایضا همه ی انسان ها در عاشق بودن و بهره مند بودن از این حس بزرگ ، از هم سبقت می گیرند ... از عشق های سرکوچه ای گرفته تا عشق های کوچه بازاری و بالاتر ...

   

ولی هیچ انسانی باندازه انسان هایی که دارای برخی عادت های بد هستند (!) و همیشه بر آن مداومت دارند (!) و برخلاف ادعای زبانی شان که دوست دارند آن را ترک کنند ، ولی هیچ گاه ترک نمی کنند (!) عاشق نزیسته اند !!؟ آنها که دارای عادات خوب هستند ، متاثرتر از محیط هستند و کمتر از دسته ی اول عاشق هستند !!؟ آنها در معرض ریا قرار دارند !!!

 

 ما ادعا می کنیم که عاشق فلانی هستیم و یا عاشق فلان کار ، این یک بیان ساده ی زبانی هست !! ولی وقتی نسبت به همان ادعا رفتار نشان می دهیم ، در مسیر عشق مان قدم برمی داریم !! رفتارهای خوب و بدی که در زندگی داریم ، نیازهای روحی و روانی ما را تغذیه می کنند !! و مگر عشق چیست !؟ جز اقرار زبانی و عملی به نیاز درونی خویش !! و مگر عشق چیست !؟ جز وابسته بودن و دلبسته بودن !؟

 

در سال جدید سعی کنیم یکی از عادت های بد خود را کنار بگذاریم !!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد