یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

رنگ شناسی یا شناخت رنگی !!

 

من یک دوره ای تماما کرم رنگ بودم !! لباسی که می خریدم و یا برایم می خریدند و حتی کادویی هم که می گرفتم همگی رنگ کرم داشتند !! و البته در آن دوره کرم هم رنگ روشن محسوب می شد و هم رنگ کاری و هم اینکه کلا رنگ میانه بود !!

   

و بعدها بدلایلی که تک سایز بودن (!) و و موردپسند افتادن (!) از اصلی ترین موارد می باشد ...تمام کاپشن های من از ورزشی گرفته تا ارزشی (!) شده اند در مایه های زرشکی و قرمز !!

 

امروز که از خانه بیرون می رفتم یکی از آن زیاد قرمز ها را پوشیده بودم و اتفاقات اتوبوسی امروز روی رنگ قرمز کاپشن من می چرخید !! اولین نفری که نظر رنگی داد (!) مرا طرفدار تیم تراکتورسازی تشخیص داد !؟ چون رنگ لباس آنها قرمز هست !! و من تنها برایش سرم را تکان دادم و آنهم بصورت افقی ... دومین نفر که کنارم نشسته بود توی حرفهایش هی می رفت حوالی سازمان آتش نشانی و برمی گشت و من فهمیدم که برداشتش این است که من از کارکنان آتش نشانی هستم و تازه تر اینکه ضمن حرفهایش خودش را کمی روشن نشان می داد و وقتی پرسیدم که از کجای کاپشن به این نتیجه ی خفن رسیده است ؟ کمی به فکر رفت و بعد تازه فهمید که بهتر است مابقی حرفهایش را نزند ... توی بازار هم که می رفتم پدری به پسرش درس اجتماعی می داد و مرا نشان داد و گفت : " اینها نیروهای آتش نشانی هستند که توی بازار سرکشی می کنند !! "

 

گاهی وقتها آدم فکر می کند این ملت همیشه در صحنه (!) و البته همه چیز دان (!) باندازه یک میلیمتر  پائینتر از ظاهر را نمی توانند درک بکنند !!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد