یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

هفت گاه !!

 

شاید یک چیزهایی در مورد خریدی که اخیرا داشتم نوشته بودم !! مجموعه ای از تصانیف و آوازهای ایرانی که شامل برنامه های رادیو هم می شود و مجموعه برنامه های گلها و ... بعد از مدتی که اقدام به خرید کرده بودم (!) مدتی هم توی نوبت بودند تا فرصت کنم و بسته ی آنها را باز کنم !!!

   

من برخلاف خیلی از دوستانم ؛ خاصه بانو (!) که یک دقیقه برای باز کردن بسته ی کادوشان صبر ندارند !! کادوهایی دارم که سالهاست گرفته ام ولی تاکنون باز نکرده ام !! ( لابد برای این مورد هم باید پیش یک مشاورروانی حاذق بروم !!) اگر کادویی که می گیرم خوردنی نباشد (!) فاسد شدنی نباشد (!) می توانم تا رسیدن زمان مناسب و مساعد برای باز کردنشان صبر بکنم !!

 

 

 

 

 

چند روز پیش آنها را روی هم گذاشتم و چند تا عکس گرفتم !! و تازه دیروز فرصت شد تا در اینستا آنها را پست بکنم !! این کار ، یعنی پست کردن عکس خرید در اینستا می تواند حرفهای زیادی داشته باشد (!!) که یکی از آنها هم تشکر از فروشنده می باشد !!!

 

صبح وقتی داشتم اینستا را چک می کردم ، یک لایک توجهم را جلب کرد !! لایکی زا طرف خانم ملیحه سعیدی ، نوازنده و استاد قانون نوازی ، که در سالهای کمی دورتراز ایشان کاست هایی داشتم و صدای سازش را دوست می داشتم !! 


دلخوشی دلایلی زیادی نمی خواهد ، همین برخورد باعث شد تا ساعات اولیه ی امروزم خوب بشود !

 

نظرات 3 + ارسال نظر
اسماعیل بابایی سه‌شنبه 8 تیر 1400 ساعت 07:45 http://www.fala.blogsky.com

به به!
چه عالی!

نگین سه‌شنبه 8 تیر 1400 ساعت 23:13 http://www.parisima.blogfa.com

سلام

بقول سهراب: دلخوشی ها کم نیست...

ناخودآگاه یادم افتاد به سفری که سالهای خیلی قبل به ماسوله داشتیم و از یک کاست فروشی (اون سالها کاست بود و هنوز سی دی وارد بازار نشده بود) یه کاست خریدیم از استاد بنان و فروشنده با خطی بسیار خوش پشت کاغذ داخل جعبه رو نوشت زیرش هم تاریخ زد و چقدر این کارش برام جالب و قشنگ بود ..

و اما در مورد صبوری شما برای باز کردن کادو واقعاً در حیرتم!!!
حالا چند ساعت یا حتی چند روز صبوری رو میشه قبول کرد ولی آخه چند سال؟؟؟؟؟؟؟؟
تو خونه ما هم بسته ها معمولا توسط دخترم باز میشه چون از همه مون کم طاقت تره!!!

وقتی پسرم سه چهار ساله بود، یه روز بهش گفتم علی میدونستی امروز تولد امام حسینه؟
یهو با کلی شوق و ذوق گفت: میشه کادوها رو من باز کنم؟!!!

سلام
کاست ها خاطرات خودشان را دارند و برخی خاطرات هنوز هم پررنگ هستند ...
شاید یک روز در مورد فلسفه ی دیر باز کردن کادوهایم نوشتم !!و اینکه چرادیر باز کردن بیشتر خوش بحالم می کند !!
علی آقا با همون حرفش ، آن روز کلی کادو باز کرده !! خوش به حالش ..

الهام چهارشنبه 9 تیر 1400 ساعت 22:02

سلام
مشتاقم درباره ی فلسفه ی دیر بازکردن کادوهاتون بخونم. به نظرم در هر خلافِ عادتی، اهمیت و معنایی هست، ولو از جهتِ منفی و سلبی.

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد