یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

اتفاقات تکراری !

دیروز پر از اتفاقات تکراری بود !! من از این روزها زیاد دارم ... گاهی می شود که چند نوبت پشت سر هم یک جور غذا می خورم ؛ مثلا خانه خودمان برای ناهار قورمه سبزی می خوریم و عصر سرزده دعوتمان می کنند برای شام در خانه مادرم و آنجا هم قورمه سبزی می دهند !! و البته من قورمه سبزی تکراری را چنان می خورم که انگار چند ماه است قورمه سبزی نخورده ام !!

  

دیروز هم برای ناهار املت خوردم و هم برای شام خوددعوتی در خانه برادرم املت خوردم !! هم والیبال بازی کردم و هم در خانه برادرم ، دو سِت از بازی ایران و آمریکا را دیدم !! بعداز مدتها هوس خوردن شیر کردم و بعد از بازی والیبال  یک لیتر شیر خوردم و شب در خانه برادرم ، یک پیاله بزرگ شیربرنج آوردند و همه اش را خوردم !! باید با اتفاقات کنار آمد ؛ حتی اگر تکراری باشند ... حتی این انتخابات هم نوعی اتفاق تکراری هست !! از دیشب خیابان ها در قرق هواداران کاندیداهای مختلف ( از شوراهای شهر و روستا گرفته تا ریاست جمهوری !! ) درآمده است و همه جا را بنرباران کرده اند !! کار به جایی رسیده که سایت آنلاین سفارش چاپ د رتهران بدلیل سفارشات زیاد چاپی (!!) ده روز سفارش چاپ نمی گیرد !!

 

دیروز عصر قبل از بازی والیبال خودمان ، سری زدم به تله وبیون تا ببینم چه خبر از روزگار ؟ اینترنت بقدری ضعیف بود که یک تصویر روی مونیتور مانده بود!!  ولی صدای گزارشکر والیبال که بازی بین فرانسه و نمی دانم کجا را گزارش می کرد ، می آمد !! اینترنت ضعیف صدای نالازم را انتقال می دهد ولی تصویر لازم را نمی تواند !!

 

نظرات 4 + ارسال نظر
محمدرضا پنج‌شنبه 20 خرداد 1400 ساعت 22:31

سلام
به نظرم اون مقواهائی که برای چسباندن عکس کاندیداها در نقاط مختلف شهر نصب کرده اند را از آشغالگرد ها خریداری ویا خودشان از میان آشغالها تهیه کرده اند .کاندیدائی که عکس خود را روی این باصطلاح تابلو ها میچسباند امیدوارم شهرراهم اینگونه اداره نکند .

سلام
مشکل شهر قحط الرجالی است !! نوع تبلیغات و یا مصالحی که درتبلیغات بکار می رود و اینکه شهر چگونه چگونه اداره خواهد شد ، زیاد مهم نیست !!

ترانه جمعه 21 خرداد 1400 ساعت 05:34 http://taraaaneh.blogsky.com

سلام. منهم مثل شما قرمه سبزهای تکراری خیلی دوست دارم.

سلام

نگین شنبه 22 خرداد 1400 ساعت 12:01 http://www.parisima.blogfa.com

سلام بر همشهری دادو

قرمه سبزی تکراری که اصلاً طعامی ست از طعام های بهشتی!
روح مادرم شاد، میگفت قرمه سبزی سردی که توی یخچال مونده باشه از تازه اش خوشمزه تره!

بعضی تکرارها خوشایند هستن و بعضی ها ملال آور ..

بخاطر همین تبلیغات و شلوغ بازی ها و دیدن عکس های کج و کوله کاندیداها، ترجیح میدم همون پیاده روی روزانه رو هم توی خونه انجام بدم!

+ رفتم که امشب شیر بینیش! درست کنم...

سلام
روح مادر و برادرتان شاد ...
قورمه سبزی تازه را باید به مهمان داد ، باقیمانده که توی یخچال ماند جا می افتد و برای خوردنش باید ملاحظات اخلاقی را کنار گذاشت !!
در کنا رهر خوشی ، ناخوشی هم هست !!
امروز به یکی می گفتم دم انتخابات هم قیافه ها خوشگل تر هستند و هم شعارها و حرف ها دلنشین تر !! یک خانمی عکسی چاپ کرده ، انگار سوپروایزر بهشته (!) اگر از نزدیک ببینید فکر می کنید منشی صحنه جهنمه !!
نوش جان !!

محمدرضا شنبه 22 خرداد 1400 ساعت 12:52 http://m_ emtenani@ Yahoo.com

سلام
پس با این اوصاف که میفرمائید ،رای ودر کردن دیگرچه صیغه ای است ؟

سلام
ظاهرا آب در هاون کوبیدن است ولی می شود از آن به تمرین شهروندی هم سوءتعبیر کرد !! روی هم رفته برای خیلی ها آب ندارد ولی برای عده ای نان دارد !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد