یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

افق تا افق کوروش !!

 

دیروز یک پیامی برایم آمد و از من دعوت کرد بروم و برنامه ی افق کوروش را در گوشی ام نصب بکنم ... من هم که حرف گوش کن (!) رفتم و از بازار برنامه را نصب کردم و حتی رفتم و یک سرکی در سایت چرخیدم تا ببینم اوضاع از چه قراری هست !!

   

فروشگاههای زنجیره ای در کشور ما ، هنوز در ابتدای راه هستند ولی همین در ابتدای راه بودن هم نوید خوبی هست برای یک آینده ی بهتر !! یعنی چه که توی هر ساختمانی چند مغازه درآورده اند و راه بندان و شلوغی و ... قیمت زمین را هم همین ها بالا برده اند !! حالا در جاهایی که سگ بچه بدنیا نمی آورد (!) زمین برای تجاری متری چند ده میلیون شده است !!  توی هر محله ای چهارتا فروشگاه بزرگ باشد ، هم حساب و کتاب ها درست از آب در میآید و هم به جان یکی دو نفر دعا می کنیم بسکه عمومی دعا و نفرین کرده ایم (!) کرونا مستجاب شده است و همه را گرفتار کرده است !!

 

امروز بعد از ظهر یک کد تخفیف از افق کوروش برایم فرستادند و برای همین عصر که با نوراخانیم در خانه تنها بودیم و ایشان کامپیوتر را اشغال کرده بودند برای کارتون دیدن (!) من هم رفتم و کمی خرید کردم ببینم اوضاع ارسال از چه قراری هست !!!؟ 300هزار خرید کردم و هفتاد هزار تخفیف خودشان بود و در نهایت هم کد را وارد کردم و پنجاه هزار هم از آنها تخفیف خوردم و قرار شد تا کمتر از یک ساعت آنها را بیاورند در خانه تحویل بدهند ...

 

حالا هم رفتم و تحویل گرفتم ... خرید اول بود و برای نوراخانیم یک پوشک گرفتم که بداند سهمش از سبد خرید خانه چقدر است !؟!؟ برای یکی مثل من که از افتتاح دیجی کالا ، در کار خرید اینترنتی هستم (!) طی کردن مراحل خرید و تکمیل زیاد دشوار نیست ولی روی هم رفته برای 60 درصد جامعه که اتفاقا گوشی های خوبی هم در دست دارند (  !!؟؟ ) اینهمه مرحله کمی سخت خواهد بود !! ولی راهیست که باید رفت ...

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد