یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

و غیره !!

 

اصولا در نامه نگاری ها یک مورد کارخراب کن وجود دارد که به آن سه نقطه (!) یا و غیره می گویند !! همیشه در جمله بندی ها موارد خیلی آشکار ذکر شده و بقیه موارد مشکوک در زیر سایه ی و غیره قرار می گیرند ...

   

مردی به پزشکی مراجعه می کند ، در تابلوی پزشک نوشته بود : دکتر فلانی ، داخلی ، زنان ، اطفال و غیره  دکتر از بیمار می پرسد که مشکلت چیست !؟ می گوید آقای دکتر من وغیره ام درد می کند !!! می گوید وغیره دیگر چیست !؟ جواب می دهد بیماری من جزو تخصص هایی که نوشته بودید نبود ، گفتم شاید در وغیره باشد !!!

 

تعطیلی بعد از ساعت 18 که این روزها به زندگی به سبک کرونا افزوده شده است (!) در دو روز ابتدایی خوب رعایت نمی شد و دلیل آن این بود که نوشته بودند ( سوپرمارکت ها ، نانوائی ها و ... ) و همه ی اصناف خودشان را در آن سه نقطه می دیدند !! ولی انگار یکی پیدا شده ( من آقای پلیس را دیدم ! ) که به مغازه هایی که باز می مانند (!) جزئیات آن سه نقطه را توضیح می دهد و برای همین امروز عصر که بیرون رفته بودم ، توی میدان محله مان ، نانوایی ها بودند و داروخانه و یکی دو میوه فروش و بقیه هم که سوپر مارکت بودند !!! یکی دو بنگاه املاک هم چراغ خاموش نشسته بودند و معلوم نبود چه نقشه ای می کشیدند !!

 

می رویم که داشته باشیم افزایش دورهمی های شام و بعد از شام را ... واقعا مغازه دارهای که همیشه تا ساعت 12 شب باز بودند (!) وقتی ساعت 18 به خانه بیایند (!) چه کار خواهند کرد !؟!؟ در خانه ی ما دو موبایل ، یک تبلت و یک کامپیوتر در اختیار نوراخانیم می باشد !!

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر سه‌شنبه 27 آبان 1399 ساعت 21:22 http://dashtemoshavvash.blogsky.com

سلام
وای بر ما که همیشه جزو وغیره و سه نقطه بوده ایم!

سلاک
سه نقطه برندِ جهان سوم است !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد