یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

لیموناد چای پهلو ...

 

امروز در خانه داشتیم لیموناد درست می کردیم که در روزهای آتی بهمراه چای بخوریم تا شاید کمک حالمان باشد برای مقابله با سرما ... سرمای امسال غیر از لرزیدن ، بهمراهش یک استرس دارد و آنهم کرونا می باشد ...

   

اینهم لیموناد چای پهلو به روایت تصویر ...

 

 

 


 

روی قیمتهایی که دردرب درج شده دقت کنید تا بماند بیادگار از ثبات و تحت کنترل بودن بازار !!

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
همسفر پنج‌شنبه 15 آبان 1399 ساعت 23:55

سلام
اخه فقط عکس گذاشتن حسنی نداره که
دستور تهیشم بذارین بلکه یکی مثلا من بخوام استفاده کنم خب

سلام
عکس ها را به ردیف گذاشته ام دیگه ... می ماند کمی ریزه کاری که تا شما لیمو ها را ورق ورق کنید خبر می دهم !

همطاف جمعه 16 آبان 1399 ساعت 16:08 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام سلام
اینم لیموهای ورق ورق شده
خب چه کنیم؟
ریزه کاری ها لطفا

سلام
لایه لایه بریزید توی یک ظرف ، چند سطر یکبار به آن زنجفیل اضافه کنید ، روی لایه ها عسل بریزید ، و ادامه دهید تا لیموهایتان تمام شود یا ظرف پر شود !! درش را ببندید و بگذارید یک گوشه ای تا خبر کنم !!

همسفر جمعه 16 آبان 1399 ساعت 17:08

خوب شده معلم نشدین شما....
پدر زنجبیل یا زنجبیل تازه
توضبحات مکفی نبید

سلام مجدد
اگر فرق داشت حتما قید می شد !! پودر بزنید که راحتر است !!
ما اگر معلم می شدیم مطمئنا جایگاه معلمی مثل حالا اینهمه پائین نمی آمد !!

نگین سه‌شنبه 20 آبان 1399 ساعت 10:51 http://www.parisima.blogfa.com

سلام

ببخشید من اول اینو بگم کامنتا رو میخوندم در کامنت همسفر بانوی گل رسیدم به کلمه "پدر زنجبیل"!!! با خودم گفتم خدایا من با هشتاد سال سن و قریب به نیم قرن آشپزی (حالا شما جذرش رو بگیرین) نباید بدونم پدر زنجبیل چیه؟ یا احتمالاً کیه؟!!
بعد اونوقت مادرش کیه؟
خلاصه که کلی سوال علمی در ذهنم پدیدار شد

باید چیز پر خاصیتی باشه اما ما که شیراز زمستان آنچنانی نداریم و ایضاً نیازی به مقابله با سرما، جایگزینش چی درست کنیم؟!!

سلام
از بس که مد شده هر کسی می میره زیر اسمش می نویسند " پدر ... " منهم شک کردم که زنجبیل هم پدر داشته و نمی دانستیم ولی زود متوجه اشتباه تایپی شده ( خودم تخصص اشتباه تایپی هستم و بنوعی پدر اشتباه تایپی !! )
البته مختص زمستان نیست و می تواند در هر خانه ای باشد !! ذات لیمو برای مناطق گرمسیر هست !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد