یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

یک خواب عجیب ...

 

پریشب باز یک خواب عجیب دیدم و متاسفانه برخی جاهایش و برخی دلایلش یادم رفته است (!) ولی خیلی جالب و عجیب و غریب بود و می نویسم تا همانقدر که یادم مانده ، ماندگار بشود تا بعد ... می دانم که خوابی اینگونه عجیب و غریب باز سراغم خواهد آمد !!

  

 

توی خواب بودم و یک موردی برایم پیش آمد، یک سازی بود تقریبا شبیه تار (!) البته بیشتر یک الوار بود که رویش چند تار سیم کشیده بودند و می شد آنها را به ارتعاش درآورد  ... من بیخیال نشسته بودم و داشتم از خودم آهنگی درمی آوردم که مردی آمد با چهره ای تقریبا پوشیده و کمی در مورد آن آلت موسیقی حرف زد !! یادم نیست چه می گفت ولی خیلی جدی حرف می زد و از طرف او به یک نوع بازی دعوت شدم ( بیشتر شبیه مجبور بودن بود!!)  بایستی از محلی که بودم به آدرسی می رفتم و کاری می کردم و برمی گشتم ... نوبت اول را یادم نیست که چه کاری کردم !؟ ولی در نوبت دوم به یک محل تقریبا دوردست رفتم و روی یک میز دو نوع کیک و دو نوع نوشیدنی بود (!) آنها را تست کرده و برگشتم ... نوبت سوم کارم کمی سخت تر شده بود و به جایی می رفتم که مسیر کوهستانی سختی داشت و در بالاترین نقطه ی مسیر در یک جانپناه بودم و باز مقداری خوراکی روی میز بود و آنها را خوردم و برگشتم و نظرم را در مورد آنها گفتم !! نه تنها موارد برایم خوشآیند نبودند بلکه مزه ی غذاها هم برایم اصلا خوب نبودند ولی قرار نبود بخورم و فقط در مورد طعم آنها گزارش می آوردم و از طرفی نامعلوم بودن قیافه ی آن مرد اصلا برایم جالب نبود !! و همچنین در برگشت از کوه یک نفر را دیدم که از قرار معلوم در یک بازی شبیه به آن شکست خورده بود و حال خوبی نداشت !! او از من خواست تا اگر فرصتی داشتم خودم را از بازی کنار بکشم !! وقتی از امتحان سوم برگشته بودم ، لبخند رضایتی در صدای آن مرد حس می شد و یک مبلغ کلان بعنوان جائزه ی بخش اول مسابقه به من پرداخت کرد !! و با لحن خودمانی تری نظر مرا در مورد ادامه دادن پرسید و من فرصت را غنیمت شمرده و با یک بهانه از ادامه بازی انصراف دادم تا موقعیت دیگری پیش بیاید ...

 

وقتی از خواب بیدار شدم ، تقریبا نصف بدنم کرخت شده بود !!

 

نظرات 3 + ارسال نظر
امیر چهارشنبه 14 آبان 1399 ساعت 23:58 http://dashtemoshavvash.blogsky.com

سلام
شما از طرف ستاد انتخابات آمریکا طلبیده شده اید و حتما باید رای بدین

سلام
ما همیشه رای می دهیم !؟ حتی اگر آشکار نسازیم ...

مرغ امین پنج‌شنبه 15 آبان 1399 ساعت 00:09 http://morghe-amin.blogsky.com

منم خوابای عجیب غریب این چنینی زیاد میبینم و وقتی از خواب بیدار میشم احساس بد و سستی خاصی دارم.
برای مثال تو خواب یکبار یه جن عجیب غریب دیدم که به یه زبان دیگه صحبت میکرد و یه کیسه داشت که توش پول داشت. خواب بدبی بود

سلام
البته فکر کردید که جن دیده اید !! لابد از بس عجیب و غریب بود !؟!؟ و مردم فکر می کنند که اجنه عجیب و غریب هستند و برای همین اگر چیزی را نتوانستند تشخیص بدهند می گویند لابد جن بوده !! جن با کیسه ی پول می تواند دوست خوبی باشد ...

نگین پنج‌شنبه 15 آبان 1399 ساعت 00:56 http://www.parisima.blogfa.com

سلام

منهم کماکان به کابوس های شبانه دچارم
کابوس هایی که با تپش قلب و حال خراب از خواب میپرم
و صبح بجای اینکه سرحال و پر انرژی از خواب بیدار بشم، خسته و کوفته انگار سنگینی یک کوه روی دوشمه ..

میگن خوابهایی که شب میبینیم نتیجه افکار روزانه ماست
هرچی فکرشو میکنم به جایی نمیرسم که آیا روز به چی فکر میکنیم که شب اینطور کابوس میبینیم؟

سلام
با اینهمه قاراشمیش بودن افکار در روز ، دیدن این خوابها در شب حکم کمدی را دارند (!؟) چون بهرحال تمام می شوند ولی افکار روزانه که تمامی ندارند ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد