یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

آل قلیل و آل کثیر !!

 

در خبرها آمد که آل کثیر بازیکن تازه خریداری شده ی پرسپولیس هنوز از راه نرسیده (!) آلوده ی فضای مسموم پرسپولیس شده،  ویروسی شد (!) و بعد از گلی که به تیم ازبکستانی زد (!) باانگشتانش ، چشمانش را بادامی کرد (!) تا خلقت (!) را زیر سوال ببرد و این مورد از چشم ناظران احیانا ویروسی (!) کنفدراسیون فوتبال آسیا مخفی نماند و در بدترین لحظه برای پرسپولیس و بهترین زمان برای تیم عربستانی محروم شد !!!

  

 

حالا همه دارند به این مسئله ورود می کنند !! حتی مجلسی که از پس قیمت گوجه فرنگی و پیاز برنمی آید و زورش به مافیاهای داخلی نمی رسد !!! فقط یکی نرفته است سراغ خود آل کثیر تا بپرسد که این کار احمقانه که بصورت منطقی یک کار نژادپرستانه تلقی شده و فکر شومی در پشت اش قرار دارد را جویا بشود !! پیروزی تیم پرسپولیس مقابل تیم ازبکستانی بیشتر از اینکه مدیون بازی خوب پرسپولیسی ها باشد مدیون داوریِ خوب بود که بهترین بازیکن آن تیم را اخراج کرد !!! اگر با چنان برخوردی ، داور بازیکن پرسپولیس را اخراج می کرد ، تمام دنیا متهم به رشوه گیری می شدند ...


البته برای برخی هوادران معلوم الحال پرسپولیس و کادر مدیریتی آن تیم ، چنین رفتارهایی همیشه بوده و خواهد بود ... ولی همیشه وزیر ورزش و معاونان چند پُسته ی ایشان (!) پشت سرشان نیست که هر جا غلطی فرمودند دست اندرکاران آنرا ماله کشی نمایند !!! یک جایی هم دم این روباه زشت در دام سازمان های دیگری گیر می افتد !!

 

محرومیت کنفدراسیون یک هشدار بیرونی است تا داخل نشین برود و بررسی بکند و چند برابر محروم بکند تا این قبیل کارها ریشه کن بشوند ... نه اینکه از آن طرف بام افتاده و کار زشت خود را در مجلس برده و به آن از طرف گشادش ورود بکنند ...


قبل از اینکه به رشوه دادن عربستانی ها احتمال داده بشود بهتر است انگشتان این بازیکن شکسته شود تا بداند میدان ورزشی جای پرداختن به کمبودهای نژادی و شخصیتی نیست !!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد