یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

داغِ نو !!؟

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
فایی چهارشنبه 26 شهریور 1399 ساعت 09:46

خدا بیامرزتشون.....

سلام
ممنون ، روح همه رفتگان شاد

همطاف چهارشنبه 26 شهریور 1399 ساعت 13:47

سلام
تسلیت عرض می کنم
منتظر شنیدن بهبودی کامل گرامی برادر بودیم که خبر درگذشت ایشان را دادید.
متاسفم. خیلی ناراحت شدم.
.
خداوند قرین رحمتش فرماید.
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.

سلام
ممنون، روح همه رفتگان شاد

همسفر چهارشنبه 26 شهریور 1399 ساعت 14:16

ای وااااای ...
واقعا متاسفم
خدا صبر بده

سلام
ممنون ،، روح همه رفتگان شاد

نگین چهارشنبه 26 شهریور 1399 ساعت 23:15 http://www.parisima.blogfa.com

ای وااااااای
ای واااااااااااااااااای
تسلیت میگم ... از صمیم قلب
روحشون شاد .. خدا صبر بده .. با تمام گوشت و پوست و استخونم دردتون رو لمس میکنم ... روحشون شاد ... خدا صبری به بزرگی این غم بهتون عطا کنه..

داغم تازه شد ...

سلام
ممنون ،، روح همه رفتگان شاد

همسفر پنج‌شنبه 27 شهریور 1399 ساعت 10:41

سلام
میبخشید من که دیروز وبلاگ رو باز کردم و پست بالا اومد یهو شوک شدم عجیب...
اخه ۳،۴ روز پیش گفتین مرخص شدن پس اونهمه آی سی یو و ... چرا آخه جوون بودن خیلی
خدا به مادرتون صبر عظیم بده داغ فرزند اونم جوان، خدا میدونه چه دردیه !!!
خدا رحمتشون کنه

سلام
مرخص شده بودند برا یاینکه توی بیمارستان کار خاصی نبود و هزینه ها هم خیلی بالا بودند و تقریبا شرایط پایداری حاکم بود ... بهرحال اتفاقی فراگیر هست و گریزی از آن نیست
ممنون از لطفتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد