یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

انگشت حماسه ساز !!

 

این روزها نوراخانیم یاد گرفته است (!) که مثلا اجازه بگیرد ... برای همین انگشت اشاره را بلند میکند و می گوید : بعله !؟ و کارش را می کند ... در بین کلماتی که بصورت کامل و جامع بیان می کند یکی همین بعله هست و دیگری نوو که همان نه می باشد و از کارتونش یاد گرفته است !!

   

البته گاهی این اجازه گرفتن از سر اجبار است و وقتی می خواهد کاری بکند و یا به وسایل دیگری دست بزند (!) مادرش و یا آنه اش ( مادربانو ) به او گوشزد می کنند که اول اجازه بگیرو او با بی میلی (!) انگشتش را مستقیما به طرف مقابل گرفته و می گوید بعله !؟ چند وقت پیش سر میز شام چیزی می خواست بردارد که مادربانو بهاو گفت که از بابا اجازه بگیر و بعد بردار ... او هم مثلا اجازه گرفت و کارش را کرد !! گفتم : " این اجازه گرفتن نبود ، از دور نشان می داد که اگر مخالفت کنی انگشتم را می کنم توی چشمت !؟!؟ "


امشب رفته بود سراغ موبایلم و ا ز دور انکشتش را بالا گرفت و گفت : بعله !؟ گفتم : " مگر می شود مقابل این انگشت و این بعله مقاومت کرد !؟ این انگشت چیز کوچکی نیست !! فردا پس فردا با همین انگشت رئیس جمهور انتخاب خواهد کرد !! و روزی خواهد فهمید که اگر توی دماغش می کرد ازمشارکت در این دموکراسی بهترتر بود !!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد