یادداشت های دادو
یادداشت های دادو

یادداشت های دادو

وای بر بدبختان !

 

خیلی ها فکر می کنند آدم پَست آن کسی ست که از فرصت استفاده کرده و ماسک احتکار می کند تا چند برابر بفروشد !! شاید از این راه کمی بیشتر بدست بیاورد !! مطمئنا کسی که 20 میلیون ماسک احتکار می کند باندازه ی کافی دارد و صدالبته نه آنقدر که چشمش را سیرش بکند !!

   

ولی به نظر من آدم پَست کسی ست که از فرصت استفاده می کند تا نسبت به حوادث روز که در جامعه پیش می آید ، ماسکی جدید به صورت زده و از این راه برای خودش شخصیت سازی بکند !!

 

امروز در اینستا دیدم که پست گذاشته بودند که خیابانی ( همان خیابانی آشنا !! ) خطاب به وزیر اعلام کرده که حاضر است در هر بیمارستانی که فرمودند بروند نظافت بکند و کار بکند !!! یکی نیست به این احمق بگوید که خدمت کردن چاپلوسی وزیر نمی خواهد !!! ضمنا مگر وزیر مسئول پخش افراد در بیمارستان هاست !! می تواند اکیپ خودنمائی اش را ببرد جلوی هر بیمارستانی که می خواهد و چاپلوسی دربان را بکند و چند فیلم و عکس سلفی بگیرد و بیاید در فضای مجازی پخش بکند !!

 

نظرات 1 + ارسال نظر
الهام یکشنبه 18 اسفند 1398 ساعت 20:50 http://marzhayemoshtarak.blogfa.com

سلام
انگار عصبانی شدین. من در وقت شنیدنِ اینجور خبرها بیخودی خنده ام می گیره. واقعا تا مدتی هر بار یادش می افتم خنده ام می گیره..

سلام
البته که ما هم می خندیم ِ‌بماند که به ریش چه کسی !!؟؟ ولی سهم عصبانی شدن هم جداست و این نشان می دهد هنوز اعصابمان سالم است !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد